| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Flaggvakter 3 Juni BMW Cup Falkenberg
|
2602 besök totalt |
|
Den 3 juni kl1700-2000 kör vi BMW Cup på Falkenberg och eftersom vi vid detta tillfälle har "delat" klubben borde vi kunna flagga med folk från BMWSC. Vill ni hjälpa till skriv erat namn i tråden så fyller jag på listan nedan. Vi behöver 7 flaggvakter. Falkenberg fredag 3 juni Funktionär: Hans Fridén x 2. Postering _________________ olof Johansson |
||||
|
Får väl se till att få lita fart på den här tråden,
Kör inte beemer men tycker det är extremt underhållande att kolla på BMW Cup rejsen. Så här med anmäler jag mig till tjänsgöring till postering med "bästa utsikt och minst att göra"! (det får man tydligen välja om man e försst ) Tar helst en Ådi kollega till att dela postering med, blir enklast så...
Eller är jag sist för medlemmar ur BMWSC redan har ramlat över arr så de inte hinner skriva????
Funkis C innehas.
Re:
Kanon, tack! _________________ olof Johansson |
||||
|
Jag ska prata med min bror lite mer om detta, vi har snackat lite löst om det, har lite långledigt så kunde vara trevligt att åka ner och hjälpa till, samt se cup-race från en annan synvinkel
Beror ju lite på ekonomin då också, iom Kullen på Söndagen, men som sagt, ska kolla lite med bror, har ju inte utnyttjat min funktionärs licens något alls
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Re:
Får avanmälan min erbjudan om hjälp, har körning den dagen. Visste inte detta när jag anmälde mitt intresse. Sorry.
Det låter som det är läge att organisera ihop lite licensfolk, jag har själv efterfrågat hur detta skall gå till men aldrig riktigt fått något konkret svar. Kraven som uppfylls för första nivån har jag för mig att jag uppfyller men jag har dålig koll på detta. Jag skulle nog kunna tänka mig att stå som extrakille vid någon postering och "prova på" för att se om detta är något jag känner mig mogen för. Dock måste jag isåfall först stämma av hemma i bäcken
Är det någon som ska köra upp på E6an förbi Ängelholm och har extra plats i bilen? Isåfall hoppar jag gärna på och flaggar
Alternativt att vi är en hög från bygden som ska upp. _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
|
Re:
Det skulle vara kanon om ni kan komma, när kan du ge ett besked? _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
EDIT: Det visar sig att jag inte kan ta ledigt den dagen (månadsslut blä) så tyvärr kan jag inte. _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2602 besök totalt |