Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3441 besök totalt |
Öppettider Nurburgring 20-21 maj
Ville bara kolla om någon bekräftat öppettiderna för Ringen på kommande helg fre-sön (20-22 maj)? På kalendern här på Rejsa stor det att banan öppnar kl 14 på fredag men här http://www.nuerburgring.de/angebote/ _________________ Mato Saric |
||||||||
Re:
Kan nog vara mycket MC där i helgen om vädret är bra. Det körs nämligen IDM på racebanan. Åker dit själv imorgon... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||||
Re:
Ja med ![]() ![]() ![]() ![]() och det är kl17 som gäller, var ett bra tag sedan dom ändrade den dagen. Har haft koll på denna helgen eftersom jag skall ner. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Re:
Det är tur att man ha sin körning på GP banan... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||||
Hihihi... sitter på kielfärjan nu och är sjuuuuukt sugen på att köra.
Lustigt att jag har haft resfeber hela veckan, Nurburg är det enda stället som lockar fram det i mig ![]() Vem mer kommer att bo i Adenau? _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||||
Re:
![]() ![]()
Jag vet att du är snabb på hela varvet, tyvärr är inte alla MC det, endast ett fåtal, det gasas på rakorna sen står det nästan still i svängarna, men men, alla som betalt ska ju naturligtvis köra. Jag håller mer än gärna till höger och ser dom försvinna i horisonten än att ha dom "omkring" mig ![]()
Du är inte ensam ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Ha det bästa därnere Narin och ta hand om volvopågarna,önskar jag kunde vara med och leka ett par dagar.
Blir väldigt glad för lite rapporter, gärna med täta mellanrum, låt säga var 5:e mimut eller så ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Forstätter mitt lobbande för IDM.
Missa inte Alexander Kristiansson i 125 racer som är med i toppen. Han ha inte varit utanför pallen dom två första helgerna i år... Sen kör Pappunen och Kajback i superkbike. Säkert missat någon svensk men det bjuder jag på... _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||||
Re:
Tack Johan, jag ska försöka njuta av tiden där, tyvärr ser ju vädret helt plötsligt värre ut, men någon lucka med lite sol borde det väl bli. Var 5min säger du ![]() ![]() PMa ditt nr så ska jag göra vad jag kan ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Re:
Skulle man planera resorna efter väderleksrapporten så skulle man aldrig komma iväg... olika säger olika, denna är från wetter.de ![]() Funderar på att lägga lite varv på söndag om jag kommer loss. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Tack David, ser genast trevligare ut. Sant att man inte kan planera efter vädret, regn är ifs inget hinder för Quattron men man vill ju så klart ha torrt. Hoppas du kommer loss, så ses vi kanske ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Re:
Detta vädret passa mig iaf... ![]() Börja ju regna så satans fort när det kommer bara. ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||||
Förstår inte vad det är för fel med att köra i regn, det är ju då man verkligen utvecklas och lär sig köra bil.
Jag är så lyckligt lottad att jag tycker det är kul oavsett väder, således slipper jag bry mig om allehanda prognoser. Väder är inget man kan påverka, således är det inget att gnälla över ![]() De bare åk oavsett väder. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3441 besök totalt |