| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Borttagen
|
629 besök totalt |
|
Re:
Har du någon bild hur rätt/felvänd ser ut? För oss var problemet att den är för djup för att passa bolt-on på en vanlig e46. _________________
|
||||
|
Re:
original kylare/kylarslangar har ju nån form av o-ringstätad snabbkoppling på sig. En o-ring som ska ligga emot den fasade delen av anslutningen på kylaren, och en låsring som ska låsa i spåret på anslutningen. På kylaren jag köpte förra sommaren var anslutningarna helt felvända, så den fasade kanten där o-ringen ska ligga var vänd inåt kylaren. Hemskt stor bild, men för tydlighetens skull.
Det är för övrigt även såhär kylaren avbildas på deras hemsida, så att de kunnat sälja någon sån här kylare som nån faktiskt lyckats få dit med originalgrejor är för mig ett mysterium... _________________ Peter Sternersson |
||||
|
Re:
Var ner och kollade på min helt snabbt och den ser ut precis som du säger - felvänd! Det var ett tag sedan jag köpte den så vanlig returrätt hade ju gått ut, men är den felaktig så bör det ju vara en reklamation istället. Tack för hjälpen att påpeka detta
_________________
|
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Borttagen
|
629 besök totalt |
