| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Audi S3 -00
|
855 besök totalt |
|
Ska testa att sälja Audin nu, så lägger även ut en annons här. Är en -00 i väldigt fint skick, Tyskland import -08, inte importerad av mig utan av Häggenäs Automobile. Motormässigt helt original, servad som den ska. Jag har inte haft något bekymmer med den. Sitter 19" RS6 fälgar på nu, med Pirelli P Zero Nero 235/40-19. original 17" S3 fälgar i nyskick med dubbfria Dunlop däck på. För mer info läs Blocket annonsen: http://www.blocket.se/jonkoping/Audi Pris: 95000kr. Kontakta via mail eller telefon då jag inte är inne här alls ofta. markus@nordenstromracing.se, 073 03 97 388. Finns i Gnosjö, småland. /Markus Nordenström _________________ Markus Nordenström M3 E46 -03, Golf R MK6 -10, 9000 Aero -96, Clio 16v -91 Rejsat i: Radical PR6 -06 och Radical SR8 LM -08. |
|
Hörrudu, hur svårt är det att kopiera texten du har på blocket då?
KOPIERAT FRÅN BLOCKET: Nu ska Audin säljas till förmån för större bil. Den har i nuläget gått ca. 16600 mil. Mycket fint skick både in och utvändigt. Importerad från Tyskland -08. Besiktigad i oktober U.A. Skatten betald i Januari - 2200kr. 211hk/270Nm Fyrhjulsdrift 6 växlad Recaro sportstolar i blå alcantara och svart skinn Svarta pianoblanka lister på panel och dörrsidor Xenonstrålkastare ACC/klimatanläggning Färddator Airbag förare & passagerare ABS bromsar Elhissar fram Elspeglar Fjärrstyrt centrallås med larm Audi Consert ljudsystem med Bose högtalare och subwoofer CD växlare för 6 skivor original 17" S3 fälgar i nyskick med Dunlop friktionsdäck Fina 19" RS6 fälgar med nästan nya Pirelli P Zero 235/40 däck, riktigt bra kvalitetsdäck som kostar över 3000kr styck. Dioder med xenonlook i positionsljus och skyltbelysning Facelift bakljus, original finns kvar Lite pixelfel i färddatorn, men syns vad som står. Standardfel på Audi av dessa årsmodeller. Fick vänstersidan lackad i höstas efter att jag körde emot några buskar så det blev repor, la då till så att fronten lackades, listerna på dörrarna och listen ovanför regskylten bak då det fanns lite småmärken på dessa. Utfört på lackfirma, (försäkringsärende). Servad senast i höstas, komplett ifylld servicebok. Massa papper och kvitton från Tyskland. Vindrutan byttes för några veckor sedan efter en spricka. Kamrem och vattenpump bytt för ca. 1,5 år sedan. I samma veva byttes bromsskivor och belägg runt om och bussningar i framvagnen byttes. Inga parkeringsskador eller liknande. Mycket rolig bil, bör ses! Finns fler bilder här; garaget.org/nordenstrom Mejla eller ring för mer info, ring helst efter kl. 17. Inga byten är av intresse, då jag redan har sett ut bil. _________________ Mattias Nordenström |
![]() |
SÄLJES
|
855 besök totalt |