Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Fälgar, spridare, stolar plus mer..
3017 besök totalt
Niclas_ab
STHLM
Här sen Mar 2011
Inlägg: 8


Trådstartare
SÄLJES: Fälgar, spridare, stolar plus mer..

Nu måste lite prylar bort från garaget.
Fälgar
ACE fälgar 4x114,3 17x7,5 samt et 35
Sitter 215/40 däck på dessa men bak är dom slut och fram är det tyvärr 2st bromsplattor, men det går säkert att burna upp det sista om man vill.
3000kr



http://200sx.kicks-ass.net/niclas_ab/img4811e4cb9bbdf.jpg

Däck
4st Pirelli sp 6000 har jag för mig att det är, 17tums 225/45, mönstret är hyffsat på dem.
800kr

Spridare 1000cc
4st Delphi 1000cc spridare, suttit på min bil 3-4säsonger men har inte rullat mer än 300-400mil.
2500kr



Spridare 1680cc
4st Bosch. Endast monterade och provkörda 15mil, sitter fortfarande på bilen men tillgodosåg inte mina behov riktigt.
3000kr



Fällbara sportstolar
2st Fällbara sportstolar, kinatillverkade, helt nya inklusive univerialunderede.
1500kr


Sparco Evo XL
Lite större stol, har några år på nacken men inga skador förslitningar i tyget. Universialunderede medföljer.
3000kr


Tändspolar
3st uppsättningar tändspolar från honda cbr900rr.
8st som är något längre och 4st som är något kortare. Finns nog lite kontaktstycken nånstans också. Dessa ger riktigt bra gnista ihop med en CDI box från MSD elller AEM tex.
500kr/sats

Gummit till stötdämparna
Övre genomslags/skyddsgummit till orginalstötdämparna. Nyköpta på nissan för några år den för 450kr/st. Lite använda.
500kr för 2st.

Turbo
Holset HX52, 63-64mm in, 70mm ut, 11:ans avgashus. Småskador på turbin men inget som verkar påverka funktionen, gått 100mil ungefär.

Sedan har jag massor med inredning från en 200sx s13 89-91, får kolla vad jag har efter förfrågan.

Finns på PM el 0701525757 el niclas_ab81(A)hotmail.com
Mvh// Niclas


Jag fixade till rubriken en aning.
Sen får du gärna se över bilderna i annonsen. Använd gärna den bilduppladdningsfunktion som erbjuds här, då blir inte bilderna så utrymmeskrävande på sidan.
/Anton - moderator

_________________
Niclas Abrahamsson
Citera
Gabriel
Forshaga
Här sen Feb 2005
Inlägg: 263



Pris på turbon?

_________________
Gabriel Roos
ButterflyRacing

Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834
Citera
Niclas_ab
STHLM
Här sen Mar 2011
Inlägg: 8


Trådstartare
Anton- oj, dom blev väldigt stora. Tack för hjälpen, ska se vad jag kan lyckas göra åt bilderna.

Gabriel- Lyckades visst missa det, 1500kr hade jag tänkt mig

_________________
Niclas Abrahamsson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Fälgar, spridare, stolar plus mer..
3017 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande