| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW z3 COUPE ClubSport -00 SVENSKSÅLD
|
687 besök totalt |
|
* Svensksåld * Röda Skinnstolar * CD/radio Pioneer * 18" x8,5 BBS RC (Magnesiumlegering?) väldigt lätta och rätt offset * Bromsar fram från BMW 330 (325mm skivor nya hålborrade/slitzade) * Stålomspunna slangar * 10 300mil cirka. * Lackkonserverad av firma inför vinteravställningen 2010/2011 * Frächa däck runtom. * K-sport ställbart Chassi. * Ställbara toppmonteringar. * KN filter * Nya oljor i motor/diff/v-låda * Nytt batteri inför 2011 * Alla original delar finns. * AC (fungerar utmärkt) * endast 1st nyckel finns till bilen, inga problem att fixa nya enl, BMW * Bilen gick igenom besiktningen förra året utan problem med allt som sitter på. * Det är ingen komfortbil just nu men plocka på originalchassiet så åker du utan problem till italien! * Bilen är brukad så det finns små saker att anmärka på, lite skav i bagaget, och lite på stolen men inget man kan ordna till om man skall ha den MINT. * Slitagevarnaren lyser (man måste dit med en ny kabel A 160:-) * Airbag lampan lyser den med. Det är p.g.a kontaktstycket under passagerar stolen som är ett vanligt fel på dessa. * Billig försäkring ca 4000:- för oss helförsäkrat/helår hos LF * Elstolar * 25% diff i klumpen. * Hjulinställning bör göras om den skall gå mycket på gata. Har ni frågor så kontakta mig på mail eller tele. svarar jag ej i telefonen så maila då jag har många samtal per dag och hinner ej svara alltid.
_________________ Janne Leinonen BMW Z3 Coupe 2,8 -00 BMW 523i Sedan -05 VW Karmann-Ghia -67 |
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
TEL: 070-775 60 72 e-mail janne@byggcentralen.net PRIS 97 500:- _________________ Janne Leinonen BMW Z3 Coupe 2,8 -00 BMW 523i Sedan -05 VW Karmann-Ghia -67 |
|
Tyvärr fanns varken mejl eller tele i annonsen så du får gärna skicka PM med önskat pris
*edit* Ha ha ha ha... du han ändra under tiden jag skrev mitt inlägg
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
![]() |
SÄLJES
|
687 besök totalt |