| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
BMW M3 e30 S14 SÅLD
|
2456 besök totalt |
|
BMW M3 e30 S14 SÅLD
En Hennaröd BMW M3e30 S14B23 årsmodell 1987 säljes. Bilen har gått ca 13500 mil. Bilen kom till Sverige 2009 ifrån England dit den kom 2001. Bilen är utrustad med: - Svart skinninredning - Taklucka - Stora färddatorn - Koni dämpare runt om - original 15" med mkt bra däck - Fjäderbensstag fram - Scorpion halvsystem Bilen renoverades under 2007 och då byttes bla: - Batteri - Länkarmar fram - Nya tygmattor - Krängningshämmarstag bak - Kylare - Bussningar vxllänkage - Relä torkare - Fjädrar - Bussningar - Topplagringar bak - Fläkt - Handbromshandtag - Ratt - Vxlspak belyst svart skinn - Bälten fram - Bälten bak - Takantenn - Fotstöd - Dimljus - Komplett verktygssats Bilen saknar servicebok. Dock finns kvitton som styrker service. Senaste servicen gjord för ca 300 mil sen. Kända brister: - Enstaka bitar ur trösklar (syns knappt) - Parkeringsskada höger bak på stötfångare - El takluckan kan ibland kärva Bilen är i mycket gott skick och ser ut som ny invändigt. Lackbehandlad hos Mr Cap sommaren 2010. PMa eller ring 0761-171402
_________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + EV6 Sodi DD2 |
||||
|
Re:
Tackar! Ja, norrmännen samlar på sig. Detta var min köpares första, men hans kompis hade tre st... _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + EV6 Sodi DD2 |
||||
|
Re:
3 st... puhhh, tänk vad vissa har det bra..., jag har en specialare, men jag skulle vilja ha alla 17970
_________________ Sonny Långström 325i -89 635 CSi -86 |
||||
|
Re:
...hellre en SE än tre vanliga lyckans ost
_________________ Ola BMW |
||||
![]() |
SÄLJES
BMW M3 e30 S14 SÅLD
|
2456 besök totalt |