| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E36 M50 B25 utan vanos skrotas.
|
871 besök totalt |
|
Bilen är en 4d 320 -92 med M50 B25, okänt miltal på motorn, men den funkar fint, drar inte en droppe olja, tempen är stabil som en granitklippa. På bilen för övrigt finns inga kul saker, men bromsar, sänkfjädrar, stötdämpare mm är bra om nån behöver på en vardagsbil, har även 2 uppsättningar bakljus med vit resp gråtonad blinkers, 2 momorattar med nav till E36 1 i trä, 1 i skinn. 2 st friska framskärmar, dock spraymålade mattsvarta. Bilen är än så länge komplett och motorn kan provköras. Växelåda svänghjul koppling kardan ska jag ha själv, diffen är slut, har en öppen 3,15 i okänt skick (hel bakvagn från en 325a) även en extra styrväxel finns. Kanske nått för en E30 ägare ?? Helt komplett motor (utom svänghjul) med alla tillbehör så som kabelstam, styrbox, servopump, generator, startmotor, kylare med slangar och kanske en styrväxel för kvickare styrning. Fråga om du saknar nått till en E36a. Pris diskuteras. Bilen/prylarna finns på Munsö (Ekerö) 4,3 mil från Sth C. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
|
Re:
Jag har en intressent på hela motorn komplett, men jag hör av mig om det blir nått annat. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
|
Re:
Jag har en intressent på hela motorn komplett, men jag hör av mig om det blir nått annat. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
![]() |
SÄLJES
|
871 besök totalt |