| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
|
5740 besök totalt |
|
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
Ska nu sälja mitt nira i3+, är helt nytt i kartong. Säljes billigt då projektet är nedlagt och är i pengarbehov. Det som medföljer är .* NIRA i3+ hårdvara * Generellt kablage för anslutning till givare, strömförsörjning och ställdon * Kabel för kommunikation med dator * omfattande manual på svenska * Den mycket användarvänliga och avancerade anpassningsmjukvaran NIRA rk Priset då? Köptes för 9900:- , säljes nu för endast 6000kr vid snabb affär. Hämtas helst på plats i örebro, kan skickas men då mot förskottsbetalning. Ring vid intresse, 0734-444490 _________________ Emil Myhre |
||
|
Hej!
Du har fått en del klagomål på andra ställen. Ingen som klagat här på Rejsa så jag vill inte paja din försäljning. Men jag rekomenderar att man handlar av dig genom affär på plats, dvs hämtar grejor på plats och betalar på plats. _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Nu har jag gjort en polisanmälan mot Emil Myhre, Örebro för bedrägeri.
6000kr sattes in på måndag morgon, och därefter går det inte att få svar på varken sms eller telefonsamtal. Efter att ha fått reda på hans andra affärer på bland annat TPC så var det ju ganska enkelt att räkna ut vad det handlade om. Igår gav jag Emil ett ultimatum att han kunde få sätta tillbaka mina pengar till mitt konto innan kl 15 idag om han ville göra rätt för sig, men då detta inte skedde så gjorde jag helt enkelt en anmälan. För att man ska komma till rätta med den här personen är det såklart jätteviktigt att alla som utsatts, hur små summor det än må vara, gör en polisanmälan. om någon undrar om ärendenummer eller dylikt kan ni PMa mig. _________________ Peter Sternersson |
||
|
|
||
|
Re: SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
Låser tråden tills vidare. Hoppas verkligen det löser sig. _________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
|
5740 besök totalt |

