| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: omega x-33 special edition Unikt tillfälle
|
2655 besök totalt |
|
Hej Skall ev sälja en MYCKET SPECIELL UNIK omega x-33. detta är den klocka som användes av astrunauterna som skulle utföra en Mars resa. Min klocka är ännu mer speciell då just dena edition gavs till en utav USA's helikopter division under Irak kriget. På min klocka så är där en mycket speciell boett botten som bara dessa klockor har texten Carier Arwing Three - operation IRAQI Freedom-Liberty or deth -Dont Trad on Me Klockan har all dokumentation och paper sam alla boxar och certifikat
Säljes till förmån av handikapp anpassning av min banbil BMW M3 e30 Pris = bud (tänk på att klockan är unik) Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re: SÄLJES: omega x-33 special edition Unikt tillfälle
Har jag missat nåt eller är klockan från framtiden?
_________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
X-33
får kankse förtydliga det :-) NASA förberädde en färd emot Mars där denna klockmodellen användes... Detta är den klocka som NASA austronaterna få tilldelat sig Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
![]() |
SÄLJES
|
2655 besök totalt |