Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Impreza GT Wagon 97
942 besök totalt
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
SÄLJES: Impreza GT Wagon 97

Funderar på att sälja av Imprezan, behöver ha en pendlarbil och då finns det ju tyvärr vettigare alternativ.

Det är en svart 97:a importerad från Italien. Har rullat i Sverige i ungefär 10år nu, en tidigare ägare i Sverige.

9600mil, fungerar fint i motorn och låda men vibrerar lite vid start, tror det beror på att vi inte planade av svänghjulet när vi bytte låda och koppling förra sommaren. Sitter en förstärkt tryckplatta och vassare lamell i, inte sinter.

Nytt vattenkyl, koppling samt rostfritt avgas och splitter nya sommardäck, Nokian Hakka V, 215/45-17.

Cd-stereo.
Laddtrycksmätare.
4-kolvsok fram.
Chippad, vet dock ej fabrikat men den går klart bättre än en original gt.
2,5" system med en ljuddämpare, låter riktigt gott.
AC, kyler fint.


Ska besiktigas andra veckan i maj.

Finns tyvärr lite rost på den, bl.a skärmkanterna bak. Lacken skulle behöva en ordentlig polering.

Finns strax utanför Piteå.

Hade tänkt mig 37500kr

bastkjol@hotmail.com
0706-498294

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Ny besiktigad.

"bra att veta" rostskada tröskel.
Sprickor i backspegelglasen.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Nytt pris: 29 900kr

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Impreza GT Wagon 97
942 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande