| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Toyo Proxes R88 (på 4x108 fälgar)
|
3014 besök totalt |
|
Toyo Proxes R88. Säljes p.g.a. felköp. 2 st 205/55 ZR 16 90W nya! 2 st 225/50 ZR 16 92W körda två ggr, den ena gången i regn, alltså mycket bra skick. Fälgarna (från Citroen C5). 6,5 J16 ET 26. Bakfälgarna är breddade 2 tum innåt av Skullman Enterprise AB. Nypris på bara däcken är 8054:- Allt säljes för 5000:- delas inte. Kan levereras fritt utmed E4:an Hbg-Norrköping, samt i Västerås med omnejd. (ev till Stockholm) Pris/utgångsbud: 5000:- Kent Andersson
_________________ Kent Andersson |
||
|
Hej
Jo det går att dela. Men det vore bra om jag slapp demontera däcken, tar inget extra för fälgarna, de kan du skrota om du vill. Vad sägs om 2000:- för 2 st 225/50 ZR 16? Du kan få titta på dem först innan du bestämmer dig, vi kommer nog överens. PM:a om hämtning/lämning // Kent _________________ Kent Andersson |
||
|
För rätt pris är jag intresserad av fälgarna.
Funderade på att lägga ett bud på fälgar + resterande däck, men kunde inte hitta rätt balans mellan skambud och smärtgräns, så jag lät bli
Bor och arbetar utefter E4:an, så en ev dyr frakt behöver vi inte heller ta ställning till
_________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
|
Re: SÄLJES: Toyo Proxes R88 (på 4x108 fälgar)
Tack för för smidig affär på dessa, perfekt att fälgarna kom till glädje och inte hamna på tippen. Ser framemot att se din bil på oldtimers, du vet var
Tack för en smidig affär, inkl leverans, till ett pris som till och med låg under mitt skambud (som jag tyckte var så lågt att jag inte gick ut och bjöd det...)!
Breddade plåtfälgar är underskattade i dag
OT: Hittade ett fränt klistermärke (går att få i valfritt utförande) som passar ditt nick och vår verksamhet
http://www.ebay.de/itm/OLDSCHoOL-HYB _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
![]() |
SÄLJES
|
3014 besök totalt |