Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2017 besök totalt |
Kan meddela att det va 85% porschar som susade runt på banan oxå. Inte så mycket bilar rent allmänt. Va iofs bara där i 30 minuter men det var vad jag såg iaf
![]() _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||||||
_________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||||||
Re:
Hmm, lite bättre än så var det nog allt. ![]() Jag var där hela dagen och körde. Det var svinkallt och blåsigt på förmiddagen, det hade regnat hela natten fram mot kl. 8-9 på morgonen. Sedan vart det uppehåll resten av dagen och värmen kom så sakta på eftermiddagen. Det var mycket annat än bara Påssar. Det fanns Badster-oplar, Automobils MX-5:a, Lådbilar, Ginettor mm. Jag koncentrerade mig på att hinna köra så mycket som möjligt och försökte köra slut på mina 3 år gamla MPSC-framdäck. Som det syns i filmen, så kasade dem bara på inbromsningarna. På eftermiddagen slängde jag på mina "inte riktigt slutkörda" A048-or för att sätta PB, men det gick tyvärr inte. Bästa tid blev bara 1:34,55s. På slutet av dagen fick jag en åktur av Fredrik Huldt (AMS) i en Audi R8 V10. Han körde några varv men fick spara på däcken sa han, ändå kom vi ledigt upp i 230 km/h på rakan. Det var ganska coolt men inte mer. Vart nog mest impad av bilens bromsförmåga. ![]() Jag filmade med både min gamla kamera samt iPhone, som jag körde Harry's på. ![]() Jag försökte jaga efter en silverfärgad Badster som hade massa kameror fastsatta på bilen. Skulle vara kul att få se lite material från den. I övrigt så känns det lite så där att bli avhängd av 14-åringar i en Fåård-motoriserad leksak (= Ginetta). ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||||
Re:
2002 turbo var det som hade spegelvänd dekal i spoilern... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Exakt , var det jag menade ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||||
Re:
Nepp, det var en annan modell. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Jag kom att tänka på Honda CX 500 "obrutT" ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2017 besök totalt |