| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!
|
415 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!
Hejsan..! Har det som finns på bilden till salu.. Allt fungerar perfekt..! Säljes då jag uppgraderat till 16:9.. HAR INGEN KABELSTAM..! Priset är redan löjligt billigt så eventuella prutningar kommer att hamna i papperskorgen.. Jag jobbar i Malmö så eventuellt möjligt att ni kan hämta där om det passar bättre. Pris: 1700 kronor Mvh Peter 0733 33 65 55
_________________ Peter Nilsson |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!
|
415 besök totalt |
