Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!
415 besök totalt
M3-POWER
Lund
Här sen Mar 2011
Inlägg: 42


Trådstartare
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!

Hejsan..!

Har det som finns på bilden till salu..

Allt fungerar perfekt..!

Säljes då jag uppgraderat till 16:9..

HAR INGEN KABELSTAM..!

Priset är redan löjligt billigt så eventuella prutningar kommer att hamna i papperskorgen..

Jag jobbar i Malmö så eventuellt möjligt att ni kan hämta där om det passar bättre.


Pris: 1700 kronor

Mvh
Peter

0733 33 65 55

_________________
Peter Nilsson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 4:3 skärm med MKII & TV Modul FYND.!
415 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande