| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SEIKo Sportura
|
1108 besök totalt |
|
Hej Klocka igen till försäljning från min klock samling som skall bli mindre pga av behov av pengar till att Handikapp anpassa min banbil BMW M3 En Seiko Sportura SNJ019 Denna klockan är i ny skick och box samt alla papper följer med
Pris 1700 + ev frakt _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Björn:
Hur många klockor har du haft genom åren egentligen? ...jag tycker att jag själv gränsar till överdriven. Jag är inte ens nära dig.
(Btw: Köpte en Invicta av dig för....5(?) år sedan ca. Har haft den dagligen i jobbet sedan dess-det har gått fem-sex sprintar till armbandet, men annars har jag inte ens bytt batteri! Superkanonnöjd med den, så tack för den affären! Får se om jag hittar nån ny hos dig framöver. _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
|
Hej Tobbe
Roligt att du är nöjd, nu skall jag bara ha kvar mina speciella klockor så alla andra skall bort För utom bilen så är klockan manens smycke :-) Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
SÄLJES
|
1108 besök totalt |