Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nya SPM Vevstakar till S50b30
1671 besök totalt
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
S: Nya SPM Vevstakar till S50b30

Som rubrik, tyvärr utan bultar men det går att köpa lösa hos SPM.

3500kr eller högre bud.

Mvh

_________________
Markus Hermansson
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
nytt pris 2500kr+frakt

_________________
Markus Hermansson
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
Nytt pris 2000kr

_________________
Markus Hermansson
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
Rotade i förrådet och hittade på dem igen! Kom och köp!

_________________
Markus Hermansson
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

mått tack
Storända Dia samt bredd
Lillända Dia samt bredd
c/c

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
mått tack
Storända Dia samt bredd
Lillända Dia samt bredd
c/c


142/53/21

_________________
Markus Hermansson
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
sista gången sen blir det mugghållare av dem kom och köp!

_________________
Markus Hermansson
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
Upp igen :-) kan byta mot nått kul till E36, eller däck några feta kubanare eller nästan vad som helst ;-)

_________________
Markus Hermansson
Citera
Henke_B
Oskarshamn
Här sen Okt 2007
Inlägg: 9



Hejsan.
om du har kvar stakarna så bjuder jag mina sista 800 bagis.(exkl frakt)


MVH Henke

_________________
Om man nu inte ska göra det grundligt-
varför göra det överhuvudtaget

Henke Blomberg
Citera
Muxxor
Uppsala
Här sen Nov 2006
Inlägg: 105


Trådstartare
Re:

Henke_B skrev:
Hejsan.
om du har kvar stakarna så bjuder jag mina sista 800 bagis.(exkl frakt)


MVH Henke


Näe, det är för dåligt. 1800kr släpper jag dem för.

Mvh Markus

_________________
Markus Hermansson
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992



Re:

Muxxor skrev:
Henke_B skrev:
Hejsan.
om du har kvar stakarna så bjuder jag mina sista 800 bagis.(exkl frakt)


MVH Henke


Näe, det är för dåligt. 1800kr släpper jag dem för.

Mvh Markus


Vilket nr kan man nå dig på?

Mvh
AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Citera
SÄLJES
S: Nya SPM Vevstakar till S50b30
1671 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande