| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Schwitzer S200 TURBO
|
2184 besök totalt |
|
SÄLJES: Schwitzer S200 TURBO
Har en mycket fräsch Schwitzer S200 till salu. Hade den ca 30 mil på min motorcykel men kom fram till att den var lite för stor för 1200 cc motor och gatkörning. För strippen hade den varit perfekt med fin linjär kurva, men på 2 liter och uppåt är den nog perfekt även på gata. Kompressor: In 53 mm Ut 80 mm Turbin: In 73 mm Ut 64 mm Spoolar snabbt jämfört med andra aggregat i samma storlek. Pumpar till 500-550 hk. Fläns in något slipad pga. platsbrist på motorcykeln. Kompressorutloppet kapat enligt bild. Också för att få plats på motorcykeln, men inget av detta utgör några problem för funktionen. Jag körde med siliconslang och en Biltema slangklämma och den satt kvar trots närmare 2 bar i ladd. Pris 3500 + frakt. (Frakt ca 300 kr) Finns i Halmstad. Har även en KL Racing 50 mm wastegate ( http://shop.klracing.se/sv/artiklar/
_________________ Lars Dahlstedt Lotus Elise S2 -01 Rotrex kompressor Lotus Elite 503 -75 Lotus Europa S2 -68 Lotus Europa S1 -67 och lite annat |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Schwitzer S200 TURBO
|
2184 besök totalt |

