Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: M3 s50b32 6vxl låda, sinter
1862 besök totalt
patrik.e
kristianstad
Här sen Maj 2011
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
SÄLJES: m3 s50b32 6vxl låda, sinter

Hejsan, säljer helst min bil komplett, den har åkt av vägen.. E36 m3 cab år 97.. Finns ingen framvagn i princip..

Motor komplett med härva box osv, fattas generator dock..

Sinter 6 puckad o hårdare tryckplatta

6vxl lådan

Diff med diffbroms ( 3.23 utv )

Kardan

Brygga

Det är lite av grejorna som fungerar jag har inte tid o skruva så jag ser helst att bilen säljes komplett. Finns t.ex inredning i svrt skinn i mkt bra skick, nya ratten med airbag, sufflett i perfekt skick, etc etc,

_________________
Patrik ekdahl
Citera
patrik.e
kristianstad
Här sen Maj 2011
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Finns sufflet i perfekt skick, klima, färddator etc etc ,, ge gärna bud, ca 30 tusen är det lätt värt..

Kan va kul o sätta allt i en e30 eller,något..

_________________
Patrik ekdahl
Citera
tuullee__
Malmö
Här sen Sep 2010
Inlägg: 23



lägg gärna upp lite bilder så att man får sig en uppfattning om hur bilen ser ut etc.

_________________
Cristopher Tullberg
Citera
patrik.e
kristianstad
Här sen Maj 2011
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Ja visst ska jag göra det:) har bilder i min mobil, nu ska jag bara reda ut hur n lägger upp dom på nätet:)

_________________
Patrik ekdahl
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Hej Patrik
Jag kan tänka mig att köpa alltihop men då vill jag se bilder. Du skriver att det i princip inte finns någon framvagn kvar, hur har det då gått med motorn?
Kommer det gå att teststarta motorn?
Historik i övrigt? Antal mil mm?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Re:

BTG skrev:
Hej Patrik
Jag kan tänka mig att köpa alltihop men då vill jag se bilder. Du skriver att det i princip inte finns någon framvagn kvar, hur har det då gått med motorn?
Kommer det gå att teststarta motorn?
Historik i övrigt? Antal mil mm?


Jag har möjlighet att fixa fram lite bilder till dig om det är okej för ägaren då den står hos några vänners företag.
Motorn såg inte ut att ha tagit stryk när jag kikade över den lite kvickt åtminstone. Däremot vill jag minnas att kylaren var kass men som sagt jag kan ta lite bilder om han tillåter.

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



Är också intresserad, men gärna bilder först!

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Barrdahl
Bridgemill
Här sen Apr 2009
Inlägg: 426



Patte va fan har nu hänt? RING MIG.. Kan nog köpa hela av dig snabbt o lätt...

_________________
Peter Barrdahl
Citera
scape_2_paradise
Vaggeryd
Här sen Sep 2009
Inlägg: 207



Vanos

Ring om du vill sälja din vanos. 0706969390

_________________
Carl-Erik Sjöholm
_________________
Citera
t_seger
Sparreholm
Här sen Jun 2011
Inlägg: 31



Är intresserad av hela bakvagnen/Tobbe

_________________
Tobias Seger
Citera
SÄLJES
SÄLJES: M3 s50b32 6vxl låda, sinter
1862 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande