Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (2110 totalt) |
http://www.youtube.com/watch?v=kHVg3
Den här platsar med råge både i tråden "lyfta en smula på innerhjulet är tufft" och "Filmtråden för härligt sugmotorljud" _________________ ![]() |
||||
Backe är spektakulärt ute i europa. Man kan ju fudnera på Gökurens förlovadel and ,där racing på bana är förbjudet av säkerhetskäl, medan backtävlngar är helt ok
![]() ![]() Läckra bilar är det gott om, inte minst historiska, men det går hårt åt materialet. Men det gör det ju andra sidan i vilken svensk lokal rallytävligns som helst... Men det där om att slicks är så farligt vet jag inte om jag håller med om alls. En av många slrönor som bygger på okunskap vill jag påstå. Men det gäller att förstå att set up måste anpassas till både däck och bana. Syns tydligt att en del av de som kvaddar bilar iaf missat det sistnämnda. (inte ens säkert att deras bilar går att anpassa fullt ut öfr underalg och bantyp.) Men bra underhållning är det. även om jagl ider med alla som smäller en lite äldre och unik bil. En Clio kan man alltid skaffa ny prylar till. Värre med en 20-30 år gammal DTM racer ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Flesta som åker av verkar göra det under "randig flagg" vilket är lite lattjo. _________________ ![]() |
||||
Det eller alternativet 24h på ringen kallar jag en riktig midsommar ![]() ![]() |
||||
bra val och rätt prio ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Nej det var det jag menade, de biter ifrån hårt när det blir fel. _________________ Daniel Steiner |
||||
ska försöka släpa med mej kameran å dokumentera ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
http://www.berg-meisterschaft.de/ind _________________ Nils Erixon |
||||
Det är ju så man gråter blod med den åtgången på galet fina bilar dom flesta verkar ju gå åt också inte många som verkade hela tillslut i filmen....
![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
Tack!, räddade min midsommarafton ![]() _________________ - Jonas Eriksson - // Tel: 0707902629 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (2110 totalt) |