Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Carbotech XP-8 - SÅLDA!!
689 besök totalt
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
SÄLJES: Carbotech XP-8 - SÅLDA!!

Carbotech XP-8 Bakre Bromsklossar som suttit på octavia RS 2008 på 3 banträffar, mao så är det mycket kvar att slita på, inköpta våren 2010.
Säljer dom för att dom passade inte den nya RS:en....
Passar andra bilar också inom VW-gruppen beroende på vilken motor som sitter i, tex: Golf Mk5, Audi A3 04-, Audi TT/TTS 07-, Seat Leon 06- och givetvis octavia 06-09 m.m,
om du vill veta om beläggen passar till din bil så skicka PM med ditt reg.nr så kollar jag upp det.
Pris: 800kr.

Skicka PM för intresse, är svår att få tag på via telefon.

Mvh Jonas.

_________________
Jonas Ferm
Citera
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
Upp...!!

_________________
Jonas Ferm
Citera
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
Uppåt!!

_________________
Jonas Ferm
Citera
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
Sänkt pris.. 600kr. thumbs up

_________________
Jonas Ferm
Citera
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
Upp!!! Ingen som behöver riktigt bra bromsklossar?

_________________
Jonas Ferm
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Carbotech XP-8 - SÅLDA!!
689 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande