Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (19618 totalt) |
_________________ Janne Leinonen BMW Z3 Coupe 2,8 -00 BMW 523i Sedan -05 VW Karmann-Ghia -67 |
Upar med all info på bilen.
* Svensksåld * Röda Skinnstolar * CD/radio Pioneer * 18" x8,5 BBS RC (Magnesiumlegering?) väldigt lätta och rätt offset * Bromsar fram från BMW 330 (325mm skivor nya hålborrade/slitzade) * Stålomspunna slangar * 10 300mil cirka. * Lackkonserverad av firma inför vinteravställningen 2010/2011 * Frächa däck runtom. * K-sport ställbart Chassi. * Ställbara toppmonteringar. * KN filter * Nya oljor i motor/diff/v-låda * Nytt batteri inför 2011 * Alla original delar finns. * AC (fungerar utmärkt) * endast 1st nyckel finns till bilen, inga problem att fixa nya enl, BMW * Bilen gick igenom besiktningen förra året utan problem med allt som sitter på. * Det är ingen komfortbil just nu men plocka på originalchassiet så åker du utan problem till italien! * Bilen är brukad så det finns små saker att anmärka på, lite skav i bagaget, och lite på stolen men inget man kan ordna till om man skall ha den MINT. * Slitagevarnaren lyser (man måste dit med en ny kabel A 160:-) * Airbag lampan lyser den med. Det är p.g.a kontaktstycket under passagerar stolen som är ett vanligt fel på dessa. * Billig försäkring ca 4000:- för oss helförsäkrat/helår hos LF * Elstolar * 25% diff i klumpen. * Hjulinställning bör göras om den skall gå mycket på gata. Har ni frågor så kontakta mig på mail eller tele. svarar jag ej i telefonen så maila då jag har många samtal per dag och hinner ej svara alltid. _________________ Janne Leinonen BMW Z3 Coupe 2,8 -00 BMW 523i Sedan -05 VW Karmann-Ghia -67 |
Säljer inget löst då jag tycker det skall följa med bilen!
om det mot förmodan dyker upp en köpare som vill köpa den Utan något så kommer det upp på dessa delar upp På denna site. Vh Janne _________________ Janne Leinonen BMW Z3 Coupe 2,8 -00 BMW 523i Sedan -05 VW Karmann-Ghia -67 |
Kan svara åt Janne om det är ok.
Nej, den köptes av mig i Mars, mycket nöjd med bilen! Coilover satsen är till salu däremot, helt oanvänd av mig och minimalt av tidigare ägare, tror det handlar om 2 konbane träffar och inga banträffar. timmy1701@gmail.com om någon är sugen. _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (19618 totalt) |