Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2081 besök totalt |
2011-06-27 Sviestad LMS
Tackar för igår, gött väder, trevlig crew och gött folk! Precis lika bra som vanligt med andra ord ![]() Intressant att upptäcka att man blivit kvar och snackat 1½ timme efter stängning. Måste betyda att man har en del gemensamt att prata om ![]() Nu vill vi se film Falk Jr. ![]() |
Riktigt trevlig kväll, tack alla! Började lugnt och fint att köra in nya bromsbelägg och sen blev det några härliga stinter!
![]() Har även lite skallebank idag trots att jag tryckte i mig vätska under kvällen. Det är väl den enda baksidan med en härlig varm sommardag, men det är det alla gånger värt. ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
Mycket rolig kväll igår, vädret var kanon men bilen krånglade lite så det vart inte så mycket körning som jag hade hoppats på
![]() _________________ Jesper Erlingborn Toyota MR2 TURBO Kompressormatad mögel Miata |
Som vanligt alltid lika roligt.
Kvällen kan sammanfattas : varm. Både vädret och bilen ![]() Tordes inte köra riktigt fullt med bilen då jag inte fått ordning på luftningen av kylaren. Märkligt att inte fler letar sig till dessa träffar. (eller det kanske är tur ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
Ja en riktig toppen kväll. Får verkligen tacka LMS för allt.
![]() Jag hade också problem med värmen denna varma dag, så måste bli en lite uppdatering till nästa körning. _________________ Erik Palmgren // full gas, komma runt. Nissan 200sx s14a |
Vilken toppenträff! Riktigt kul att köra och träffa alla trevliga människor.
![]() Filmer dröjer lite. Tydligen har man annat att göra med... ![]() Testade med hårdare däck på träffen. Klart sämre fäste, men de håller betydligt längre, så det är ju bra det iallafall. ![]() ![]() _________________ ![]() |
Här kommer en liten filmsnutt. Inget jättefancy, men under 2-minutersbarriären iaf.
![]() Jagar Emil i hans Clio, men som ni kan se så räcker inte effekten till riktigt. Nåja, jag har kul ändå. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZW4SP _________________ ![]() |
Det är dåligt med bilder nuförtiden tycker jag. Det kanske är läge för batchuppladdningsfunktion på rejsa?
|
![]() |
Eftersnack
![]() |
2081 besök totalt |