| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: VW touareg V8 -03 svensksåld
|
1988 besök totalt |
|
Det är en väldigt välutrustad sv-såld Touareg på 8700mil. Otroligt härlig bil. får dra 3500kg på BE-kort och gör det galant. 310hk 6-stegad automat och luftfjädrat chassie med inställningar för sport, komfort eller "auto", likaså kan man hissa/sänka manuellt. 19" sommarhjul med 255-55 bridgestone. vinterhjul på originalfälg.
man skulle i stort sett kunna säga "All utrustning" men för att nämna ett urplock så listar jag lite nedan: NAVI CD-växlare Parkeringssensorer fram och bak. Elstolar man 3 minnen. ellucka rattvärme färg-färddatordisplay stora färddatorn multiratt dragkrok flera 12v uttag i bagagen för värme/kylboxar el likn. och sjävlklart elhissar, elspeglar, farthållare, klimatanläggninga osv osv.. 219000:- är tänkt pris. men en smidig affär uppskattas nog så att det märks av. Jag annonserar och visar bilen åt en vän som jobbar långt österut på ett längre uppdrag. kontakten tar jag hand om p.g.a den stora tidsskillnaden. sportevo@hotmail.com eller 0708-767133 finns även på blocket: http://www.blocket.se/kristianstad/V _________________ Sammy Lundin |
![]() |
SÄLJES
|
1988 besök totalt |