Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Lästips: EVO 66, April 2004
<<   1, 2
2580 besök totalt
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003

MatroxMGA skrev:
Hej!

Var ute i stan idag o skulle köpa nya nr. av EVo men det var tyvärr slutsålt. Skulle någon här kunna tänka sig att lägga upp testet med "the best drivers car"? Funderar på att köpa en GT3 o det skulle vara intressant att läsa.

Sorry...Jag har ingen Scanner , men jag lovar dig att du blir inte besviken om du byter bil. Den är helrätt.
Det var ett bra test i januarinummret av "GT Purely Porsche". Där testade dom GT3 mk1 vs GT3 mk2 vs GT2 vs 996 Turbo. GT3 mk1 vann det testet oxå thumbs up

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

OK brukar ha ex av EVo

Åland
Här sen Feb 2003

Gå till http://www.interpress.se och välj den tidning du är intresserad av, sedan knappar du in ditt postnummer och tips om var närmsta tidning finns dyker upp.

Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003

Suveränt, tack för tipset! Beställde tidningen genom hemsidan. thumbs up
PatrikT: det låter som intressant läsning.....var inne på evo.co.uk och skulle beställa jan. nr. men det innehöll "car of the year", men hittade inget om Porsche GT3. Jag kanske har fel?
Är du nöjd med din GT3:a annars? Ska du till Scuderian i aug?

Philip Lundh
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003

MatroxMGA skrev:
Suveränt, tack för tipset! Beställde tidningen genom hemsidan. thumbs up
PatrikT: det låter som intressant läsning.....var inne på evo.co.uk och skulle beställa jan. nr. men det innehöll "car of the year", men hittade inget om Porsche GT3. Jag kanske har fel?
Är du nöjd med din GT3:a annars? Ska du till Scuderian i aug?

När det gäller tidningen så är det inte EVo utan den heter "GT PURELY PORSCHE" går att söka var den säljs enligt länk ovan...Välsorterade Pressbyråer brukar ha den.

Scuderia ja.. Jag har betalt in anmälningsavgiften till höstkursen , så om den inte redan är fullbokad (vilket jag betvivlar) så ska jag dit. Häng på vet ja..... thumbs up

Med bilen är jag helnöjd. Jag körde M3 E36 innan så det blev ett litet lyft. Inte för att M3:an var dålig , men Porsche är ju nått annat. Jag rekommenderar den varmt om du ska byta bil. Jag har bara haft min i c:a 1 år , så jag har fortfarande mycket att lära , vilket ska bli roligt.

Corsa

Här sen Apr 2003

Hur gick det i car of the year? och är det det nummer som är ute nu alltså?

Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4
Citera
Fredrik L
Göteborg
Här sen Nov 2002

Corsa skrev:

nä i nummret som är ute nu så testar de , de 10 senaste årens car of the year , men om du undrar så blev Porsche GT3 mk2 ECOTY , fått intrycket att du föredrar italienskt så då kanske det är av intresse att veta att Ferrari 360 CS blev 2:a om jag inte missminner mig

Shoppingclion
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003

PatrikT skrev:
När det gäller tidningen så är det inte EVo utan den heter "GT PURELY PORSCHE" går att söka var den säljs enligt länk ovan...Välsorterade Pressbyråer brukar ha den.

Scuderia ja.. Jag har betalt in anmälningsavgiften till höstkursen , så om den inte redan är fullbokad (vilket jag betvivlar) så ska jag dit. Häng på vet ja..... thumbs up

Med bilen är jag helnöjd. Jag körde M3 E36 innan så det blev ett litet lyft. Inte för att M3:an var dålig , men Porsche är ju nått annat. Jag rekommenderar den varmt om du ska byta bil. Jag har bara haft min i c:a 1 år , så jag har fortfarande mycket att lära , vilket ska bli roligt.

Jag läste nog lite snabbt, fick för mig att du menade EVo men när jag läser ditt inlägg igen så ser jag att du skrev Purely Porsche
Jag har också betalt anmälningsavgiften till höstkursen, ser redan fram emot aug.
Kör du tillsammans med Ring Runners? Blev själv placerad i grupp 5 med en del andra svenskar, grupp 11 var som sagt fullbokad. Kan tänka mig att du är nöjd med bilen, är det en clubsport?

Philip Lundh
Citera
Corsa

Här sen Apr 2003

Fredrik L skrev:
Corsa skrev:

nä i nummret som är ute nu så testar de , de 10 senaste årens car of the year , men om du undrar så blev Porsche GT3 mk2 ECOTY , fått intrycket att du föredrar italienskt så då kanske det är av intresse att veta att Ferrari 360 CS blev 2:a om jag inte missminner mig

Aha. Tack för det. Hur gick det i 10 senaste årens car of the year? Vart det nåt kul?

Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003

MatroxMGA skrev:

Jag har också betalt anmälningsavgiften till höstkursen, ser redan fram emot aug.
Kör du tillsammans med Ring Runners? Blev själv placerad i grupp 5 med en del andra svenskar, grupp 11 var som sagt fullbokad. Kan tänka mig att du är nöjd med bilen, är det en clubsport?

Jag åker inte med RR. Det är jag och en annan kille som ska dit. Ev är jag redan i Tyskland och jobbar då kursen är , så då befinner jag mig redan på "hemmaplan". Bilen ja...självklart är det en clubsport.

Corsa

Här sen Apr 2003

Att det ska vara så svårt att klämma ur sig vem som vann 10-årstestet.
Blev så nyfiken att jag vart tvungen att tjyvläsa i butiken på lunchen.
Det vart ju Maranellon som vann med Zondan på andra plats. Två italienare i topp skoj...

Citera
Allmänt banåkaforum
Lästips: EVO 66, April 2004
<<   1, 2
2580 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande