Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2580 besök totalt |
Sorry...Jag har ingen Scanner , men jag lovar dig att du blir inte besviken om du byter bil. Den är helrätt. Det var ett bra test i januarinummret av "GT Purely Porsche". Där testade dom GT3 mk1 vs GT3 mk2 vs GT2 vs 996 Turbo. GT3 mk1 vann det testet oxå ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||
Gå till http://www.interpress.se och välj den tidning du är intresserad av, sedan knappar du in ditt postnummer och tips om var närmsta tidning finns dyker upp.
_________________ Johan Carlsson Golf G60 ![]() |
||||
Suveränt, tack för tipset! Beställde tidningen genom hemsidan.
![]() PatrikT: det låter som intressant läsning.....var inne på evo.co.uk och skulle beställa jan. nr. men det innehöll "car of the year", men hittade inget om Porsche GT3. Jag kanske har fel? Är du nöjd med din GT3:a annars? Ska du till Scuderian i aug? _________________ mvh Philip Lundh |
||||
När det gäller tidningen så är det inte EVo utan den heter "GT PURELY PORSCHE" går att söka var den säljs enligt länk ovan...Välsorterade Pressbyråer brukar ha den. Scuderia ja.. Jag har betalt in anmälningsavgiften till höstkursen , så om den inte redan är fullbokad (vilket jag betvivlar) så ska jag dit. Häng på vet ja..... ![]() Med bilen är jag helnöjd. Jag körde M3 E36 innan så det blev ett litet lyft. Inte för att M3:an var dålig , men Porsche är ju nått annat. Jag rekommenderar den varmt om du ska byta bil. Jag har bara haft min i c:a 1 år , så jag har fortfarande mycket att lära , vilket ska bli roligt. _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||
nä i nummret som är ute nu så testar de , de 10 senaste årens car of the year , men om du undrar så blev Porsche GT3 mk2 ECOTY , fått intrycket att du föredrar italienskt så då kanske det är av intresse att veta att Ferrari 360 CS blev 2:a om jag inte missminner mig |
||||
Jag läste nog lite snabbt, fick för mig att du menade EVo men när jag läser ditt inlägg igen så ser jag att du skrev Purely Porsche ![]() Jag har också betalt anmälningsavgiften till höstkursen, ser redan fram emot aug. ![]() Kör du tillsammans med Ring Runners? Blev själv placerad i grupp 5 med en del andra svenskar, grupp 11 var som sagt fullbokad. Kan tänka mig att du är nöjd med bilen, är det en clubsport? _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Aha. Tack för det. Hur gick det i 10 senaste årens car of the year? Vart det nåt kul? _________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
||||
Jag åker inte med RR. Det är jag och en annan kille som ska dit. Ev är jag redan i Tyskland och jobbar då kursen är ![]() ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||
Att det ska vara så svårt att klämma ur sig vem som vann 10-årstestet.
![]() Blev så nyfiken att jag vart tvungen att tjyvläsa i butiken på lunchen. Det vart ju Maranellon som vann med Zondan på andra plats. Två italienare i topp skoj... ![]() _________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2580 besök totalt |