Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1732 besök totalt |
SÄLJES: BMW M3 E30 -87. 139.000:-
Har bestämt mig för att kolla intresset på min bil. Enda anledningen är för att jag vill köpa en mer bananpassad bil med lättare vikt, bur och allt som hör till. Ni kan hitta all "teknisk info" på länken här: http://www.garaget.org/?car=247845 Bilen är för sina 24 år väldigt välbehållen. Många fina bitar monterade för att förfina bilens huvudsyfte. Bilen är nybesiktigad och helt körklar som den står. BBS Style 5 fälgarna som syns på bilderna är sålda, bara de svara 5-ekrade fälgarna finns kvar, 4st slicks medföljer vid intresse. Jag är själv pedant av mig och anser mig sätta ett otroligt bra pris på bilen då det finns lite småsaker att fixa för att den ska bli helt 100%. Dessa vill jag, via telefon, ta med en ev. köpare själv. Det är inget allvarligt, såklart. Priset är 139.000:- Skicka PM eller ring 0735-367057 vid intresse. Med vänliga hälsningar, Mathias Pelkonen. _________________ Mathias Pelkonen |
Har hittat en annan bil jag väldigt gärna vill ha innan den blir såld. M3'an är väldigt fin, kom med ett vettigt bud. Jag är inte omöjlig nu utan kan fixa ett riktigt bra pris för pärlan.
Ring gärna för mer information, lovar att vi kommer överens. Tro inte att denna är ett något "lik" bara för att jag kan göra ett riktigt bra pris, jag föredrar alltid snabba affärer oavsett om jag är köpare eller säljare. 0735-367057. Mvh Mathias _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1732 besök totalt |