Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888
1023 besök totalt
Regge
Lund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 508


Trådstartare
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888

Säljer mina Fälgar Lenso VPD, otroligt lätta!!! 4x100.

Fälgarna är i bra skick, ena fälgen är dock omlackerad i nästan samma mörk gråa färg som dom andra men fina! Perfekt för räcer bilen! Skodda med Toyo R888 r-däck med kanske 40% mönster kvar. Bilder kan givetvis skickas

Passar fin fint på Mazda miata, Honda civic etc.

Passa på, 3500:- eller bud. Riktigt fina och lätta race prylar.

Hämtas i Malmö eller Svedala

Vänligen,
Erik Regnell
erik.regnell@mazdacenter.nu
0730478333

_________________
Erik Regnell

Kör: Miata -04

#31 MX5 Cup, SPVM

Har ägt:
-Honda Civic Type R (EP3) -05
-Golf Gti Clubsport S -18
-Honda S2000 -05
-BMW M3-E30 -87
Citera
Örnie
Habo
Här sen Dec 2005
Inlägg: 163



Vad är det för bredd och et på dem?

_________________
Johan Örneling
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Re:

Örnie skrev:
Vad är det för bredd och et på dem?


Tar och hjälper Regge lite...

Alla 15" Lenso VPD är 6,5x15" ET38. (om nu inte Regge eller någon annan moddat dem...)
Kommer jag ihåg rätt är vikten något under 6 kg - typ 5,8-5,9 kg.

Riktigt bra fälg som använts i både långlopp och klubbracing och håller bra! thumbs up

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 910



Re:

Martin G skrev:
Örnie skrev:
Vad är det för bredd och et på dem?


Tar och hjälper Regge lite...

Alla 15" Lenso VPD är 6,5x15" ET38. (om nu inte Regge eller någon annan moddat dem...)
Kommer jag ihåg rätt är vikten något under 6 kg - typ 5,8-5,9 kg.

Riktigt bra fälg som använts i både långlopp och klubbracing och håller bra! thumbs up

Vet man också hur stort centrumhålet är, behöver minst 60,1.

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Dimention på R888:torna ???

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Re:

Fredrik Hård skrev:
Vet man också hur stort centrumhålet är, behöver minst 60,1.


Centrumhålet är "standardstorleken" 73.1 mm - så inga problem med att hitta navringar 73.1->60.1.

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888
1023 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande