| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888
|
1023 besök totalt |
|
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888
Säljer mina Fälgar Lenso VPD, otroligt lätta!!! 4x100. Fälgarna är i bra skick, ena fälgen är dock omlackerad i nästan samma mörk gråa färg som dom andra men fina! Perfekt för räcer bilen! Skodda med Toyo R888 r-däck med kanske 40% mönster kvar. Bilder kan givetvis skickas Passar fin fint på Mazda miata, Honda civic etc. Passa på, 3500:- eller bud. Riktigt fina och lätta race prylar. Hämtas i Malmö eller Svedala Vänligen, Erik Regnell erik.regnell@mazdacenter.nu 0730478333 _________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||
|
Re:
Tar och hjälper Regge lite...
Alla 15" Lenso VPD är 6,5x15" ET38. (om nu inte Regge eller någon annan moddat dem...) Kommer jag ihåg rätt är vikten något under 6 kg - typ 5,8-5,9 kg. Riktigt bra fälg som använts i både långlopp och klubbracing och håller bra! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Vet man också hur stort centrumhålet är, behöver minst 60,1. _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
|
Re:
Centrumhålet är "standardstorleken" 73.1 mm - så inga problem med att hitta navringar 73.1->60.1. _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lenso VPD 15" med toyo R888
|
1023 besök totalt |
