| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Breitling Pluton Team 60
|
6588 besök totalt |
|
SÅLD: Breitling Pluton Team 60
Hej Har en Breitling Pluton Team60 som skall säljas tillförmån för fler delar till min M3a: Behöver handikap anpassa denna bilen också :-( Klockan är i bruks skick men en väldigt intressant klocka som bara tillverkats i 1000 ex då den är framtagen för oss som jobbat med Team60 dvs det svenska försvarets flyg uppvisnings team... Jobbade själv med dessa plan under 94-95.
Pris ide 6000:- Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Anpassning
Hejsan. Jag är tyvärr inte på klockjakt men jag läser att du ska anpassa din bil. Ville bara tipsa om att det finns en kille på forumet som är verkligt duktig på att bygga handikappanpassning för race. Kolla in Miarpe och hans Audi TT-R om du inte redan sett den. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php MVH _________________ Per Jameson Audi TTRS "Martini" Alfa Romeo 1300 GTjunior-69 Alfa Romeo Giulia Spider-64 Fiat "Gran Turismo" 126p Fiat 600D 1960 BMW E81 130i-(snart R) |
||||
|
Breitling
Hej Niclas Min mail fungerar men jag är på landet och har inte tillgång till mail varje dag. Har svart på de mail jag fått från dig Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Re: Team 60
Det var en Jävla tur att jag inte skickade pengarna i går till dig för då hade man väl blivit blåst av dig !! Hela ditt upplägg känns sådar seriöst !!! Lycka till med "anpassningen" av bilen !! // En som blivit blåst av Björn !! _________________ Niclas wiklund |
||||
|
Team 60
Hej Niclas Ledsen att du ser det på det sättet men som vanligt , först till kvarn får alltid sin sak ... Du har varit av vaktande hela tiden samt att du get mig ett skam bud. Lycka till med kaplands köpet
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Re: Team 60
Men Ursäkat.... Vem var det som god tog budet igår kl 11,00 ... Du sa själv att det fanns "hundra lappar" att pruta... Vad gäller avvaktande så väntar jag fortfarande på de bilder som du lovade skicka för ca en vecka sedan....... Frågan är vad hade hänt om jag skickat pengarna i går ??? Mupp ! _________________ Niclas wiklund |
||||
|
Re: Team 60
Nu har jag inget med björn eller dig att göra... men tills nånting är BETALT så finns det väl inga måsten att sälja till vem det än är? och säljaren har väl alltid rätt att backa om någon annan betalar fullt pris så länge man inte skrivit kontrakt eller fått pengar? och att man inte fick köpa en förhållandevis billig klocka känns som en futtig sak att blir arg över..... finns ju hur många andra roliga klockor som helst ute på marknaden...... |
||||
|
Vill bara säga att jag sålt saker till Björn och att det alltid funkat perfekt, aldrig något strul... Tycker väldigt illa om barnslig pajkastning och fula ord, är du inte nöjd, så ta det på pm eller liknande...
Tobbe _________________ Tobbe Sällfors BMW 2002, Grupp 2 Nürburgring Nordschleife: 9.11 |
||||
![]() |
SÄLJES
SÅLD: Breitling Pluton Team 60
|
6588 besök totalt |
