Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2927 besök totalt |
Re: Gördetsjälv bildekalen från förra året!!!!
![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Vad har du gjort originlaet till bilden i för program? Vore kul å skära en riktig dekal...
|
||||
|
||||
https://rejsa.nu/pics/bilfonsterlogg ca 5800px x 5200px med texten, ramen och banslingan på varsitt eget lager. ![]() _________________ ![]() |
||||
Perfekt!
Edit: Nu finns det en vektoriserad också! Kontakta mig om ni vill ha den, kan även fixa utskurna dekaler i mån av tid. |
||||
![]() Antar att jag är ensam om att inte vilja ha den där röda slingan som representerar Nordslingan på min bild...annars är det helt ok för mig att ha en sån lapp på min bil nånstans lite diskret (gillar inte dekaler rent allmänt - bilen ska vara "ren"). _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Jag gillar absolut inte heller dekaler på bilen.... Men när jag kommer till en banträff så sätter jag upp mitt Rejsa märke :-) (sen har jag numera lite klistermärken på bilen av ekonomiska skäl ![]() ![]() Sen den röda biten symboliserar att det svänger, ett kurvigt banparti!! Vilken bana är inte det centrala. (inte ens Peeter såg att det var Ringen först ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag var också av den åsikten tidigare, men i år när bilen blir bara för bus och skoj så går jag tvärt emot och tejpar hela bilen istället. |
||||
OK, då är jag med. ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Nä, men den ser rejsigare ut med dekal! ![]() ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2927 besök totalt |