Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1637 besök totalt |
Hittade en film på Youtube på nya färdiga banan.
Shortcar med. http://www.youtube.com/watch?v=P_MWB ![]() |
||
|
||
|
||
Jag har vart där nu 4 dagar och banan är SJUKT fin!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Första dagen så var den helt orörd och det var extas i kroppen! Dagen efter på fredagen så såg banan inte lika fin ut pga alla däckspår som helt täckt vissa kurbs och vita linjer ![]() Tyvärr så hann jag aldrig ta någon tur på banan men vad jag såg så är den topnotch!! _________________ Erik Arrhenius 0737266822 |
||
Bra att det är lite gummi på vägen så det blir lite grepp
![]() Trevligt att du tycker den ser bra ut =) Ska bli riktigt kul att åka dit på fredag och känna. |
||
Jeg var og kjorte Norske GT-serien på banen 1.-3. juli
![]() Banen er helt super !! ![]() Specielt etter langsiden, og kommer inn på den nye delen av banen. Etter en krapp venstre sving, går man rett over i hoyre sving, denne åpner og går bratt nedover i en 'blind' svak hoyre... i 230 - 240 km/t !! ![]() ![]() Veldig spennande de forste rundene !! ![]() _________________ Bjorn olaf Wiik |
||
Ja den är hårig den kurvan. Speciellt eftersom den är väldigt guppig precis över krönet på vänstersidan. Det var inte kul att komma med hojen där i bra fart och lägga ner lite sent. Eller låsa upp bakhjulet på motorbroms ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1637 besök totalt |