Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Mercedes C200 Kompressor Kombi -03 / Nybes / Nyserv!
2 besök senaste veckan (986 totalt)
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
SÄLJES: Mercedes C200 Kompressor Kombi -03 / Nybes / Nyserv!

Fullservad, svensksåld f d företagsbil med få ägare (leasingbolaget och företagets VD som köpte ut bilen efter leasingperioden + jag)

Bilen finns i Eslöv (Skåne..)

Rejsapris: 55000 kr

Ev byte: billigare kombibil med drag + 45000 kr .

Bränsle: Bensin
Växellåda: Automat
Registreringsnr: tss615
Miltal: 22 000
Modellår: 2003


Väldigt lite rost (endast i dörrhörn och skärmkanter, värst höger fram -
bilder kan skickas)
Stolsvärme fram
Elstolar
Elhissar runt om
Elspeglar (eluppvärmda)
ABS, Antispinn / antisladd
Inbyggd GPS/Navi (ny skiva!) (Audio 30)
Inbyggd telefon med handsfree
Multifunktionsratt
Xenonstrålkastare
Regnsensor
2-zons ACC
Elhissar
Dimljus
2 st inbyggda barnstolar i baksätet
Fällbart / delbart baksäte med 3 fällbara nackstöd
Insynsskydd för bagaget
Fjärrstyrt c-Lås, larm och startspärr (original)
Farthållare
Rails
Automat (5-växlad)
Nyservad

Sommardäck på 17" alufälgar (2 bra, 2 ok)
Vinterdäck på 16" alufälgar (2 bra, 2 slitna)



http://www.blocket.se/vi/34308195.htm

Fler bilder på "skönhetsfläckarna":

https://picasaweb.google.com/andreas.ostrin/MBC200?authkey=Gv1sRgCKSon . . . .

Kontakt:
Mail: andreas.ostrin@gmail.com
Telefon: 0707 13 33 98

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
Puff!

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
Uppsi!

Nyservad 2011-06-30 hos verkstad med alla filter och olja.
Nybesiktigad 2011-07-01 - fick nerslag på glappande styrled och "bra att veta" - läckande stötdämpare fram samt bristande fastsättning avgassystem (en "pinne" har gått av), vilket skall åtgärdas innan försäljning.

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
Re:

ninja skrev:
Uppsi!

Nyservad 2011-06-30 hos verkstad med alla filter och olja.
Nybesiktigad 2011-07-01 - fick nerslag på glappande styrled och "bra att veta" - läckande stötdämpare fram samt bristande fastsättning avgassystem (en "pinne" har gått av), vilket skall åtgärdas innan försäljning.


Dämparna fram samt styrleden är nu bytta och bilen är godkänd hos SBP. Kom o köp!

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Mercedes C200 Kompressor Kombi -03 / Nybes / Nyserv!
2 besök senaste veckan (986 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande