Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 11320 besök totalt |
Re:
Nytt objekt lär dyka upp inom en snar framtid i en tråd (på rejsa) nära dig! ![]() Puh! Börjar bli lite trött efter några Bit's och skumpa(!) i Soltau (längs A7) på vägen hem med vapendragarna Micke och Rickard ![]() _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||||||
Troligtvis en Dyssschk med fräsig mustasch unt Hockeyfrilla.
![]() Förstod jag Nicke rätt så skall den rulla på ringen i fortsättningen, med andra ord verkar det som den hamnat i rätt händer. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Chaufför ner, beifahrer hem alltså?? Inte dåligt att få bilen levererad en sån lång sträcka isf.. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||||||
Re:
En kille i Bonn som kört Ådi RS4 tidigare (8:20 tid med den). Nu ville han pröva på något riktigt!
Ja, jag kan inte tänka mig en bättre köpare - påläst och intresserad!
otroligt trevlig snubbe faktiskt! Som sagt, Bor i Bonn och har endast några mil till Ringen! Avundsjuk?! Jag? Hur kan någon tro det?!
Jag hade flera intressenter och visade upp den på nedresan, samt att tre pers hade "förbokat" titt på bilen. Skulle vi inte kommit överrens hade jag åkt med mera stum högerfot och haft kul. Nu åkte jag visserligen 14 varv, men höll igen för att inte äventyra en affär. Kul blev det dock i alla fall tack vare resesällskapet!
Jo, det var många som tittade och frågade, men inget mer än så. Tipset är att lägga ut på mobile.de och skriva i annonsen, som jag gjorde, vilket datum man avser att fara ner till Nürburgring. Jag har haft kontakt med folk från olika håll i Europa och tipsat om att German Wings inte kostar många slantar till Stockholm, men ingen nappade på det. Att mötas vid Ringen kanske blir mer otvunget. Själva mobile funkade också riktigt bra med statistik över hur många som tittat på annonsen, samt "parkerat" den osv. Helt klart är att Tyskland är en större marknad. Chansen att träffa rätt är betydligt större. _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
<< 1, 2 11320 besök totalt |