Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW 320is 1990 - Komplett banträff-bil! SÅLD
<<   1, 2
11320 besök totalt
Nicke_1
Stockholm
Här sen Maj 2003

Trådstartare
Ja okej'rå! Då var jag väl på väg MOT Barweiler!

BMW M3 E92 -10
Citera
Nicke_1
Stockholm
Här sen Maj 2003

Trådstartare
Re:

Johan Sjöström skrev:
för det slutar väl inte här?

Nytt objekt lär dyka upp inom en snar framtid i en tråd (på rejsa) nära dig! (hoppas jag iaf!)

Puh! Börjar bli lite trött efter några Bit's och skumpa(!) i Soltau (längs A7) på vägen hem med vapendragarna Micke och Rickard

BMW M3 E92 -10
Citera
Kennie
Höör
Här sen Jun 2003

Då får den ett fortsatt bra liv. Väntar med spänning på fortsättningen.

Mini -15
M3 Competition -05 såld. 😢
BMW X3M 3,0i -04 såld
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

vem fick äran att köpa denna fina vagn?

Der drüben
Här sen Dec 2002

Troligtvis en Dyssschk med fräsig mustasch unt Hockeyfrilla.

Förstod jag Nicke rätt så skall den rulla på ringen i fortsättningen, med andra ord verkar det som den hamnat i rätt händer. thumbs up

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003

Re:

Nicke_1 skrev:
Johan Sjöström skrev:
för det slutar väl inte här?

Nytt objekt lär dyka upp inom en snar framtid i en tråd (på rejsa) nära dig! (hoppas jag iaf!)

Puh! Börjar bli lite trött efter några Bit's och skumpa(!) i Soltau (längs A7) på vägen hem med vapendragarna Micke och Rickard

Chaufför ner, beifahrer hem alltså?? Inte dåligt att få bilen levererad en sån lång sträcka isf..

BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Det var ett smart drag att ställa bilen med annons på tyska vid Devils dinner hela helgen. thumbs up

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Nicke_1
Stockholm
Här sen Maj 2003

Trådstartare
Re:

Patrik Skoog skrev:
vem fick äran att köpa denna fina vagn?

En kille i Bonn som kört Ådi RS4 tidigare (8:20 tid med den). Nu ville han pröva på något riktigt!

Kennie skrev:
Då får den ett fortsatt bra liv. Väntar med spänning på fortsättningen.

Ja, jag kan inte tänka mig en bättre köpare - påläst och intresserad!

Johan Sjöström skrev:
Troligtvis en Dyssschk med fräsig mustasch unt Hockeyfrilla.

Förstod jag Nicke rätt så skall den rulla på ringen i fortsättningen, med andra ord verkar det som den hamnat i rätt händer. thumbs up

otroligt trevlig snubbe faktiskt! Som sagt, Bor i Bonn och har endast några mil till Ringen! Avundsjuk?! Jag? Hur kan någon tro det?!

Colin skrev:

Chaufför ner, beifahrer hem alltså?? Inte dåligt att få bilen levererad en sån lång sträcka isf..

Jag hade flera intressenter och visade upp den på nedresan, samt att tre pers hade "förbokat" titt på bilen. Skulle vi inte kommit överrens hade jag åkt med mera stum högerfot och haft kul. Nu åkte jag visserligen 14 varv, men höll igen för att inte äventyra en affär. Kul blev det dock i alla fall tack vare resesällskapet!

Johan Sjöström skrev:
Det var ett smart drag att ställa bilen med annons på tyska vid Devils dinner hela helgen. thumbs up

Jo, det var många som tittade och frågade, men inget mer än så. Tipset är att lägga ut på mobile.de och skriva i annonsen, som jag gjorde, vilket datum man avser att fara ner till Nürburgring. Jag har haft kontakt med folk från olika håll i Europa och tipsat om att German Wings inte kostar många slantar till Stockholm, men ingen nappade på det. Att mötas vid Ringen kanske blir mer otvunget. Själva mobile funkade också riktigt bra med statistik över hur många som tittat på annonsen, samt "parkerat" den osv. Helt klart är att Tyskland är en större marknad. Chansen att träffa rätt är betydligt större.

BMW M3 E92 -10
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW 320is 1990 - Komplett banträff-bil! SÅLD
<<   1, 2
11320 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande