Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1760 besök totalt |
SÄLJES: Impreza GT -99
Funderar på att sälja min Subaru Impreza GT i förmån för en kombi alt billig busbil (precis fått barn så tiden räcker inte till för både bilåka och cross/enduro). Info: * 18560 mil * Svensksåld * Konstant fyrhjulsdrift * 17" Team Dynamics Motorsport alufälgar med nya sommardäck * Vinterdäck på alufälg * Elhissar * Tacklucka * ABS-bromsar * Airbag * Servostyrning * Servicebok * Stereo som tar USB och SD-kort * Fördragna kablar för slutsteg * original, aldrig trimmad * Skattad och besiktigad till april 2012 Servad enligt bok. Kamremmen är bytt två gånger (enligt gällande intervall). Går kanon i motor och drivlina. Mycket kvitton på vad som är gjort finns. Det är en använd bil, det finns någon repa, och något litet dörruppslag på ena dörren. Rostbubblor finns i ena bakskärmen. Den är fin under. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pris: 63000:- Lägg till 5000:- och få med Yokohama A032 16" R-däck på original 16" impreza guldfälgar. Ev. byte mot kombi i samma prisklass så som Volvo V70 N (140hk eller 170hk), Mazda 6, Ford Mondeo eller liknande. Krav att den har fungerande AC samt drag som får dra minst 1380 kg med B-körkort. Billigare lekbil kan även tas som dellikvid. Kom med förslag. _________________ Martin Ek |
||
|
||
Re:
Tjenare på dig! Behåller hjulen så länge jag har äger bilen (har man tid att åka på nån träff så vill jag har r-däcken på bilen ![]() _________________ Martin Ek |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1760 besök totalt |