| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Riktigt vass topp till m20b25
|
1492 besök totalt |
|
SÄLJES: Riktigt vass topp till m20b25
Hej Har en riktigt vass helt nyrenoverad topp liggandes till min gamla e30 som aldrig blir färdigbyggd. Funderar på att sälja vid rätt peng. Spec: Mirafrästa ventilsäten Inslipade ventiler Insugsäten utflyttade 0.2mm Avgassäten utflyttade 0.35mm Gjutna vipparmar z58 296graders kamaxel 12,3mm lyft Ventilfjädrar steg 3 Reitainers i CrMo Nuke ställbart kamdrev Självklart också riktplanad. Alla delar köpta nya från ppf med saftig prislapp Precis hemkommet
Finns även några bilder där den är ihopsatt på min garaget sida, http://www.garaget.org/?car=29730 Allt i nyskick och aldrig uppstartad. Inga skambud tack, intresserade köpare vet vad sakerna är värda! Skicka gärna mail till fryx_88@hotmail.com Mvh Johan _________________ Johan Fryxell |
|
Re: SÄLJES: Riktigt vass topp till m20b25
Hej igen. Vet inte om jag får ta upp min egna tråd igen. Men har vart bortrest och inte kunnat svara på mail. Toppen är fortfarande kvar om någon är intresserad! mvh Johan _________________ Johan Fryxell |
|
Kan bara svara på några av grejorna.
Inte portad 90% säker på att den inte är spricktestad, men gick fint innan den togs av motorn. orginalventiler Vipporna är köpta 2009(allt annat med för den delen) från PPF. Skulle tippa på att det är HD-vipporna. Prisbild är nog runt 10-12.000. _________________ Jens Almerstedt |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Riktigt vass topp till m20b25
|
1492 besök totalt |
