Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!
3434 besök totalt
Mantel
Kungsgården
Här sen Dec 2006
Inlägg: 23


Trådstartare
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!

Har lite prylar som jag inte har någon användning av för tillfället.
Kan skickas över hela sverige, ev frakt betalas av köparen.
Finns annars i Sandviken trakten för hämtning.
Skicka PM eller ring på telnr 0702985995

Intercooler 60x30cm stort cellpaket, Dump fastsvetsad.
1000kr



Kelhin förgasarbrygga, tror den har suttit på någon 750, Ca 26mm storlek
Med insug för Opel Corsa A 1.4 (Passar säkert 1.2 och 1.3)
Tror det sitter större munstycken än original.
1500kr



Extraktorgrenrör Opel C20XE. Hemsnickrat som funkar klockrent.
Sitter anslutning för avgastemp.
450kr

H&R Cupkit till Opel Corsa A (Kanske passar på B också)
Endas fram, funkar fint ser dock lite slitna ut. Sänker 60mm
300kr


Spridare Volvo T5 391cc@3.8bar nr: 0280 155 830
2st
100kr


Spridare Opel C20XE 214.4cc/min @ 3bar 0280 150 744
5st

Spridare BMW 528 e28 0280 150 714
6st
Opel + Volvo spridarna 120kr för alla eller 20kr st


Fulerails C20XE
1 med pluggad btr 60kr
1 utan btr 30kr
2 med btr 50kr/st



LMM's
nr 0280 212 015 100kr
nr 0280 212 007 100kr
nr 0280 202 202 50kr


Kylare troligtvis Kadett GSi eller Astra GSi Inkl elfläkt
150kr


Förgasare till WV LT 31 med fler, passar bensin 6an
150kr


Spjällhus Ford 2.9 skaffa ett till och bygga separata spjäll?
40kr


Databox och kabelhärva till Volvo 240, minns inte exakt all info, googla nummret.
100kr



Framlampor Kadett C, reflektorer ser bra ut.
150kr


Framlampor omega A, Ena reflektorn pyttelite rost på, duger på bruksbilen.
100kr


Blinkers trorligtvis Opel Astra F, behövs putsas något för att se perfekt ut.
100kr


Blinkers Ford Mondeo årsmodell runt -98
100kr


Dimljus Ford Mondeo årsmodell runt -98 ena glaset har annan struktur men skiljer inte mycket
75kr


Topplock WV Lupo 1.0 med grenrör och insug, saknar spjällhus.
400kr



Gasflaska Mison 18 5Liter. Om inte minnet sviker så är den nyfylld.
1100kr Tror det är tveksamt att skicka den dock.


Husqvarna Warmvind 4000, Går att köra på diesel och fotogen, kanske tjockare olja också
Har bara provkört enstaka gång.
500kr



_________________
Jonas Hjälsten
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!
3434 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande