| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Audi A4 Avant 1,8T Quattro 190hk -04
|
1237 besök totalt |
|
Väldigt fräsch A4. Mycket fin i lacken. 100% rostfri. Mil: Ca. 15400 mil. Färg: Grå metallic. Svensksåld. Besiktad med blanka papper 27/4-2011 Skattad 25/5-2011 Utrustning: Abs. Klimatanläggning. Airbag förare & passagerare. Pass. airbag avstängningsbar med nyckel. Sidoairbag. Antisladd. Antispinn. Avtagbart drag ( monterades av förra ägaren på Audi Söderstälje och han använde det några gången och jag har aldrig använt det) Fjärrstyrt c-lås. Audi Concert med original baslåda. Elhissar fram. Elspeglar. Farthållare. Lilla Färddatorn. Motorvärmare med kupeuttag. Rails. Stolvärme fram. Xenon på halvljus. Yttertemperaturmätare. Mittarmstöd. Servostyrning. Dimljus. Tonade rutor med solarplexius. Nya bromsar runt om förra sommaren. Hjul som finns är: 16" original femekrade med Goodyear Efficentgrip. Däcken nya förra året. 16" A6 alu-fälgar med dubbfria Nokian WR vinterdäck. Gått två säsonger. Mot tillägg på 5000 Kr: 19" Rs4 replikor med Fullrun däck. 2 däck med ca 5mm och 2 däck med ca 6mm. Är Proline och Prosport paket på den vilket innebär: Sportchassi. Sportstolar med elektriskt ställbart svankstöd och ställbar längd under benen. Lädersportratt. Nerlackade stötfångare. Bilen är servad enligt servicebok. Gjorde kamremsbyte vid ca. 12000 mil på Atteviks i Nässjö. Endast handtvättad i min ägo. 3 Ägare på bilen. Första ägaren är Audi södertälje där den gått som tjänstebil. Andra ägaren kände han som hade bilen som tjänstebil och så är jag tredje ägaren. Pris: 105 000 Kr Kontakt: Mikael Rang 0768-160870 Mejl: mikael.rang@telia.com Bilen finns i Nässjö.
_________________ Mikael Rang Cupra Ateca -20 |
![]() |
SÄLJES
|
1237 besök totalt |