Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1505 besök totalt |
SÅLD
Besiktigad och godkänd idag 6/7 14750 mil En ägare mellan -99 och april -10 då jag köpte den. Var vid inköp helt orginal, alla uppdateringar gjorda av mig. Kam- och balansaxelremmar bytta vid 14500 mil. Nyservad med olja, oljefilter, bränslefilter, luftfilter, bromsvätska, växellådsolja och kylarvätska (G12). Ny termostat, nytt batteri och nya luftnipplar på bromsoken. Helhetsskicket är bra men inte mint. Uppdaterat under hösten/vintern (inga begagnade grejor, allt är givetvis helt nytt) Jag har kvitton på över 50000kr Framvagn: Bilstein Firehawk fjäderben med hypercoils 500lbs 2.25"-fjädar Lindsey Racing justerbara topplagrinar Casterblock från 9products.com 968 30mm krängningshämmare med Lindsey Racing stiffners Bakvagn: Bilstein Clubsport fjäderben med H&R hjälpfjädrar 50n/mm (torsionsstavarna sitter kvar) Lindsey Racing 19mm krängningshämmare justerbar i 5 lägen Torsionsrörsbussningar i delrin Torsionsrörsfästen i alu Mothållsbussningar för fjädersvärd i alu 9products 5mm spacers Bromsar: orginal Brembo 4kolvsok runt om Stålomspunna bromsslangar runt om EBC redstuff bromsbelägg fram Invändingt: Sparco Corsa skalstol på förarplats Willans 4pbälte Sparco R333 mockaratt med quick release-fäste Short shift justerbart från 9products Extra laddtryckmätare Viss inredning urmonterad (allt finns givetvis kvar) Motor: optimerad motorstyrning för högre ladd- och bränsletryck, 98/99 oktan. Pysventil för justering av laddtryck 3bars BTR Green Cotton insatsfilter Lindsey Racing AC-delete Ca 280hk/400nm enligt de lärda Nya Dunlop SportMaxx på 7/8x16" Fuchs 90000:- Byte mot el camino eller super seven är intressant. Även andra förslag mottages 0730848353 ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Igelström |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1505 besök totalt |