Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3313 besök totalt |
Jag förstår att det är semestertider, men lite mer svar i tråden här vore enkelt och skulle lösa flera avgörande frågor ![]() Min bil är inte klar, så jag kan tyvärr inte komma ner... Vilket jag annars tänkt. ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Re:
Mailade den frågan till dom och man kan lösa prova på licens för 200kr. Får mina nya bromsklossar om nån timme, får se om jag hinner få ihop det. _________________ Simon Johansson |
||
|
||
Då det var osäkert om jag skulle kunna köra tills i morse hann jag göra andra planer, om någon undrar varför man inte dök upp efter alla frågor.
En tanke nästa gång är kanske att ha med all relevant information i tråden? _________________ David Lundin |
||
Har läst kritiken vi fått här....kan bara säga att jag INTE haft möjlighet att kolla av denna tråden flera ggr per dag!!!
De frågor ni mailat kansliet har jag vidarebefodrat till den ansvarige för träningen. Det jag inte kan svara på måste jag ju föra vidare. Telefonnummer fanns ju oxå tillgängligt så ni själva kunde ringa o få svar. Drifting skrev jag att vi hade....men endast som bankörning o inte på vår konbana. Mitt telefonnummer finns oxå på ARC:c hemsida, så jag tycker nog att vi gjort så gott vi kunnat. Jag vill tacka alla som kom för en helrolig kväll ![]() ARC Carola Törnvall Har ni vidare frågor så får ni gärna ringa mig 070-63 40 281 _________________ Carola Törnvall |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3313 besök totalt |