Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Kvällsträning bil på Anderstorp 4 augusti
<<   1, 2
3313 besök totalt
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

David Lundin skrev:
Själv vill jag bara informera om att ni förmodligen missar ett gäng förare pga. att ni inte kan svara på relevanta frågor.

Klart folk inte kommer om de inte vet om de får köra. Jag har bara 4 mil så jag kanske kör förbi ändå och kollar läget, men det finns garanterat fler i min sits som har 10+ mil och de lär inte dyka upp.

Jag har en gatbil och är ej ansluten till någon SBF-klubb, och vet fortfarande inte om jag har någon möjlighet att få köra med "prova på" licens eller liknande.

Jag förstår att det är semestertider, men lite mer svar i tråden här vore enkelt och skulle lösa flera avgörande frågor

Min bil är inte klar, så jag kan tyvärr inte komma ner... Vilket jag annars tänkt.

Citera
simse
Eneryda
Här sen Mar 2008

Re:

David Lundin skrev:
Själv vill jag bara informera om att ni förmodligen missar ett gäng förare pga. att ni inte kan svara på relevanta frågor.

Klart folk inte kommer om de inte vet om de får köra. Jag har bara 4 mil så jag kanske kör förbi ändå och kollar läget, men det finns garanterat fler i min sits som har 10+ mil och de lär inte dyka upp.

Jag har en gatbil och är ej ansluten till någon SBF-klubb, och vet fortfarande inte om jag har någon möjlighet att få köra med "prova på" licens eller liknande.

Mailade den frågan till dom och man kan lösa prova på licens för 200kr.
Får mina nya bromsklossar om nån timme, får se om jag hinner få ihop det.

Värnamo
Här sen Mar 2009

ok bra! Jag har ställt samma fråga i mail men inte fått svar än.

Kungsbacka
Här sen Aug 2011

Är det möjligt att använda sig av en mopedhjälm när man kör?

Mvh

Mattias

David Lundin
Värnamo
Här sen Mar 2009

Då det var osäkert om jag skulle kunna köra tills i morse hann jag göra andra planer, om någon undrar varför man inte dök upp efter alla frågor.

En tanke nästa gång är kanske att ha med all relevant information i tråden?

Här sen Maj 2009

Trådstartare
Har läst kritiken vi fått här....kan bara säga att jag INTE haft möjlighet att kolla av denna tråden flera ggr per dag!!!
De frågor ni mailat kansliet har jag vidarebefodrat till den ansvarige för träningen.
Det jag inte kan svara på måste jag ju föra vidare. Telefonnummer fanns ju oxå
tillgängligt så ni själva kunde ringa o få svar.

Drifting skrev jag att vi hade....men endast som bankörning o inte på vår konbana.
Mitt telefonnummer finns oxå på ARC:c hemsida, så jag tycker nog att vi gjort så
gott vi kunnat.

Jag vill tacka alla som kom för en helrolig kväll

ARC
Carola Törnvall

Har ni vidare frågor så får ni gärna ringa mig 070-63 40 281

Kvällsträning bil på Anderstorp 4 augusti
<<   1, 2
3313 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande