| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW e30 delar
|
812 besök totalt |
|
Krängningshämmare till e30 i bra skick, fram 20mm samt bak 14,5mm. Pris: 900kr Styrväxel ifrån servo funkade bra när bilen stäldes inga läckor vad jag har sett. Pris: 1000kr Finns även den ledade biten mellan rattstång och styrväxeln till servo. Pris: 500kr - såld Glasfiber taklucka ifrån ACM omonterad. Nypris 750. Pris: 400kr - såld Dörrar ifrån touring i bra skick bakdörrar urkapade. Kan ta passagerar dörren kapa ut också om det är intressant. Färg kod 203/7 lachssilber-metalic. pris: 150kr styck alla för 400kr Glas rutor till touring alla är hela utom fram, den har en spricka. Pris: alla rutor 250kr Bilder på allt går att ordna vid intresse samt att det finns mycket små plock. Har en kaross som ska skrotas så är det några plåt detaljer bara säg till. MVH |
|
tjenare.
Du råkar inte ha en huv och en bagagelucka till E30 touring i Lachsilbermetallic? Bor i Karlskrona 0760156239 |
|
ja det har jag huven har igenspacklat emblem annas tror jag den är bra skick. står bakom garaget nite kollat på länge. bakluckan har lite rost längst listerna på sidorna annas mest lite ytligt skit. ring för mera info.
mvh |
![]() |
SÄLJES
|
812 besök totalt |