| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SÅLD!
|
1146 besök totalt |
|
AIM/MyChron MXL Strada dashlogger, allt i ett dash panel. Läs mer med spec mm här: http://www.aimsports.com/products/mx Inköpt 2008 från Pegasus racing i USA för ca 11000kr inkl tull frakt. Ingår original förpackning, instruktionsbok, mjuvara och kommunikationskabel mm. Jag har använt bilen originalgivare som input, panelen klarar även can på nyare bilar. Mitt pris: Sänkt till 7000kr och inkluderar frakt inom sverige
Panelen finns i Huddinge/sthlm men kan skickas med postpaket eller bussgods på köparens bekostnad. PM eller mail till: peter.warhner@telia.com Mvh Peter Wärhner _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Re:
Inga, jag har använt motorns/växellådans givare för vattentemp, varvtal, hastighet, sedan har jag kompletterat med två billiga oljetryck och oljetempmätare som jag synkat dashen mot, dessa givare och mätare kan ingå om man vill. Eftersom dashen är så flexibel kan man enkelt plotta in värdena för bilens egna givare och slippa komplettera med fler givare. har man eftermarknads styrsystem kan man enkelt kolla värdena där och synka. Dashen har 6st varningslampor som man kan ställa varningsnivåer på helt fritt, jag ställde tex varning för vattentem över 110grader, oljetryck under 2kg oljetemp över 115grader. Justerbar rpm range och shiftlight i 3 färger i ovankant, man kan customisera välkomsstext, namn på de olika externa värdena, jag hade tex OIL T, OIL P, WATER, dashen kan även visa datum, mätarställning, trip, laddspänning i olika visningsmenyer. Man kan även ställa in växelidikator (den räknar om hastighet kontra vartal och kan på så sätt förstå vilken växel du har i och visar detta i panelen (har dock inte använt denna funktion). Kompletterar man dashen med AIM GPS modul så kan man få varvtider med lagring etc. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1146 besök totalt |