
08 Aug 2011 20:47
Senast ändrad av tuullee__, 09 Aug 2011 16:58, ändrad totalt 1 gång
SÄLJES: SÅLD!
Tja
Säljer nu min "dtm" läpp som har varit i kolfiber, men lyckades tyvärr att köra i sönder den.
Jag har bara lagat den lite snabbt och fixat utseendet. Men för att få den i bättre skick bör man spackla och slipa om den eller är man riktigt duktig med kolfiber så lägger man på ett nytt lager.
Pris: 500:-
_________________
Cristopher Tullberg