Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Bredbandslambda plus datalogger
956 besök totalt
Mr Newton

Här sen Okt 2003
Inlägg: 378


Trådstartare
SÄLJES: Bredbandslambda plus datalogger

Perfekt för dig som mappar själv eller som vill kunna logga vad som händer under körning.

http://imageshack.us/photo/my-images/26/p1030850s.jpg/


http://imageshack.us/photo/my-images/135/p1030851pu.jpg/

säljes för 1500kr styck eller 2300:- för båda.

Kan skickas

_________________
J1mmy @rv1dsson
Citera
Stettler
Stockholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 48



Komplett med sensor och kablar??

_________________
Christer de la Dette
Citera
Mr Newton

Här sen Okt 2003
Inlägg: 378


Trådstartare
Re:

Stettler skrev:
Komplett med sensor och kablar??


bredbandslambdan ja. dataloggern kopplas in i bilens befintliga sensorer

_________________
J1mmy @rv1dsson
Citera
Mikael_S
Genève
Här sen Mar 2006
Inlägg: 203

Namndispens
Namndispens

Jag tar bredbandslambdan om du har den kvar. PM skickat.

_________________
Mikael S
Citera
SixPs
Märsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 850



Re:

Mikael_S skrev:
Jag tar bredbandslambdan om du har den kvar. PM skickat.


och jag skulle gärna köpa LMA-3:an, du har PM.....

/Mvh Johan

_________________
Johan Karlsson,
Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil"

Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance
Citera
SixPs
Märsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 850



Du har PM......

_________________
Johan Karlsson,
Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil"

Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Bredbandslambda plus datalogger
956 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande