| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gymkhana four
|
5609 besök totalt |
|
Gymkhana four
Nu e den här! Släpptes alldeless nyss. Tyvärr inte en svensk bil längre men karrossen kommer iallafall från en norsk ägare innan mr Ken from The Block. http://www.youtube.com/watch?v=btViXvIDsi0&sns=em _________________ Christian Lange 458 |
||||||
|
Re:
Du e inte för gammal. Det där är inte drifting, det kallas hooning. Meningen e att man ska trasha/ha så kul som möjligt.
Mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Var precis det jag menade och svarade på dock utan citat......typ.
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
|
omtagningar eller ej, JAG tycker att det är löjligt roligt att titta på och önskade att jag själv kunde och vågade prova litegrann iallafall.
Kul underhållning i den grå vardagen, mera sånt. _________________ Erik Brundin Mini 2000 -73 http://www.hundkoja.com/j/f/viewtopic.php?f=7&t=6628 Och en bruksbil.... |
||||||
|
Re:
Jag hade velat ha en bil som ligger så fint och ändå har 4 gånger längre fjädringsväg än min
Sladda kan vara väldigt roligt, utan tvekan så är det roligt i den där fastän det är en Ford
Sport?grenen Drifting har jag inte själv begripit än, men jobbar på det. Edit: mitt ? syftar på att det inte är klockan som fäller avgörandet
_________________ Daniel Steiner |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Det e kanske inte så konstigt då det är en gammal rallybil. För de som vill veta är Gymkhana four bilen en Flesta S2000 med en 2010 års Focus WRC motor, div delar och motorstyrsystem från Flesta WRC 2011, några andra bitar plockade här å var och en Sadev växellåda/fördelare. Delvis byggd i England, delvis Frankrike, delvis USA. Man kan säga vad man vill om bilen men det tråkiga med att gå från ett fungerande och beprövat koncept (OMSE bilen) till detta snabbihopkoket gör att man missar en del. I detta fallet dryga 200 Hk i Gymkhana och RX utförande och dessutom tillförlitligheten. X-Games, den största tävlingen av dem alla för jänkarna i år, gick inte att genomföra för att bilen gick sönder sju ggr.. Synd som satan, men det får man tyvärr räkna med. De Svenska OMSE bilarna kom etta, tvåa, trea. _________________ Christian Lange 458 |
||||||
|
Re:
Bara jag som började fnissa när fjädrarna kom hoppandes- Boing boing boing
|
||||||
|
Re:
Haha , mmmm men jag tyckte de var kul iaf
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
|
Re:
Ja är lika gammal. Ken Block kan jag titta på då det är lite show och bra producerat, men annars.... //Lasse _________________ Lasse Eklund - Corvette Stingray BigBlock 468 Coupe '72. CAOS - BMW Z4M Coupe '07. BMWCS |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Gymkhana four
|
5609 besök totalt |