Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1004 besök totalt |
Bilparkering långtid
Hej. Jag & sambon åker på Europasemester till veckan. På väg ner så passerar vi Ringen den 28/8 & kör, tanken är att ställa min bil kvar i närheten av ringen & fortsätta semestern i hennes. På återresan skall vi spendera 17-19/9 på ringen för att sedan fortsätta hem. Boendet på vistelsen hem är bokat på Blauecke & jag tror att deras parkeringsmöjligheter är begränsade. Förslag på vart jag ställer min bil under dessa ca 3 veckor mottages tacksamt.. _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||
Re: Bilparkering långtid
P-huset vid nya komplexet funkar om du inte har någon kontakt du kan parkera hos. Ev. kan man chansa och parkera på valfri avgiftsfri ledig plats i Adenau. Beroende på bil så kan det vara ett kostnadseffektivt alternativ. 26:e till 28:e är det Heimatsfest, byfesten i Adenau så då är det knöligt att komma fram med bil där och begränsat med p-platser. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
Micke och jag har haft bilarna ståendes hos Marc i Zermüllen ( http://www.tte-racing.com ). Vi pyntade _45 per bil för en månad. Att endast använda honom för garagering funkar nog. Tyvärr arrangerade vi också skjuts genom hans försorg till Bonns flygplats och kom fram fem minuter efter att incheckningen stängde, detta trots att vi påtalat att vi skulle åka tidigare...
_________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1004 besök totalt |