Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 21888 besök totalt |
Re: Avgassystem
Grymt ljud! Annars är Lexus LFA det skönaste jag hört. /M |
||||
Re: Avgassystem
Jag har bara hört LFA på YouTube och jag fick gåshud! Plus att i verkligheten så låter det 1000ggr bättre!!! Magnus skicka PM till mig ang. eran planerade ringen resa. Jag e extremt sugen på att hänga med. Mvh _________________ Chante Hovsepian NISSAN GT-R R35 & AutODelta 1300 Corvette Z06 C6 (såld) Porsche 996 C2 (såld) NSX -94 (såld) BMW M Coupe (såld) |
||||
_________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
hahaha så sant _________________ Chante Hovsepian NISSAN GT-R R35 & AutODelta 1300 Corvette Z06 C6 (såld) Porsche 996 C2 (såld) NSX -94 (såld) BMW M Coupe (såld) |
||||
Ska bli VÄLDIGT kul o följa din tråd med hur du kommer tycka om bilen på banorna i sommar! Din bil har jag mycket vill-ha-känslor för
![]() ![]() Åkte efter en Carrera GT i Stockholm en gång bara för att få höra den lite extra. Stannade bredvid och snackade kort med den lyckliga chauffören. Han varvade lite extra för min skull sen ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Hej Magnus. Din CSL hade jag i tankarna när den var ute på blocket så jag har samma känslor för den som du har för min ![]() AutOPerformance hade en Carrera GT inne när jag hämtade ut GT-Ren och dom sa att Carreran inte var en en åka runt bil utan en ren racer som ska och borde bara köras på supersnabba banor. Andreas tyckte att GT-Ren är en mycket bättre bil men vem skulle inte vilja ha en Carrera GT? Bara ljudet är värt 3 miljoner ![]() Jag är nog ganska säker på att jag kommer bli nöjd med min GT-R. Ser sjukt fram emot banåka 2011 ![]() _________________ Chante Hovsepian NISSAN GT-R R35 & AutODelta 1300 Corvette Z06 C6 (såld) Porsche 996 C2 (såld) NSX -94 (såld) BMW M Coupe (såld) |
||||
Här hittar du lite godis till GT-Ren: http://www.litchfieldimports.co.uk/n
Ska vara väldigt bra grejjer har jag hört... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
GT-R efter en behandling av 23gtr.se
Tidiga vårkänslor knockade mig i förra veckan... Hela vintern Dag och Natt tänkte jag bara på att få ta ut monstret och köra. Jag har t.o.m. räknat dagar tills första april, men i torsdags så fick jag nog. Jag satte mig i bilen och begav mig ner 45 mil mot Motala för och ta ut GT-Ren, oavsett väder! Under resan någostans mellan gränsen och Karlstad ringer jag Perra på 23gtr.se. Han har det extremt BUSY just nu med X antal GT-R som ska ha Switzer P800 och andra GT-R med vxl-låds upgrades. Jag förklarade min situation och att jag var extremt vinterdeppad och att jag MÅSTE HA mer ljud i min GT-R, så han klämde in mig på en lördag och ställde upp en helgdag för och ge min GT-R mer kraft och framför allt rätt SOUND. Lördag morgon vaknar jag med ett leende, kör till 23gtr och WoOW massor av GT-R i ett och samma kaxiga garage, I FEEL ALIVE. Den där Perra är född för och skruva GT-R. Han sätter igång direkt och skruvar medans jag drägglade över hans monster GT-R. Sen efter x antal timmar och under hemresan från Perra så släppte vinterdeprissonen på 1a-2a-3e växeln sen log jag hela vägen hem till Motala. FY FAN VILKET LJUD GT-Ren har. Kan inte beskriva. Log hela vägen att jag hade ont i käken! Enda exet i Sverige med Meisterschaft system. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Chante Hovsepian NISSAN GT-R R35 & AutODelta 1300 Corvette Z06 C6 (såld) Porsche 996 C2 (såld) NSX -94 (såld) BMW M Coupe (såld) |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 21888 besök totalt |