Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
989 besök totalt |
KÖPES: Allt motor drivlina relaterat Audi TT / S3 / A3 Qttro
Tjenare.. Jag behöver motor+drivlina+el till en Audi TT / S3 / A3 Quattro Skulle föredra Audi TT grejor med APX motorn. ![]() Är det någon som har hjulupphängning för S3 bak så vore även det guld värt. Stortsett allt är av intresse !! ![]() Gör inget ifall motorn inte går eller har rasat eller så.. Hör av er !! // Martin 076 854 26 26 martin@chrima.se _________________ Martin Karlsson -------------------------------------------- |
||||||||||
Tjena,
Har kompletta paketet till salu, drivlina, bakvagn och APX motor all el man kan önska. Enda lilla problemet är att allt annat ingår också ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Haha här snackar vi komplett paket ![]() Känns lite synd att slakta en så fin TT för en A3 dock ![]() _________________ Martin Karlsson -------------------------------------------- |
||||||||||
Re:
Nja för fint vette fasen, det skall väl in i Eldholms gamla kaross eller? Då är det ett lyckigt giftermål! ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Javisst är det så! Menar bara att TT är ju raceready.. Bättre att slakta en typ krockad tt ![]() _________________ Martin Karlsson |
||||||||||
Re:
Visst är det så, men tyvärr verkar den vara svårsåld i färdig förpackning. Så jag måste ju chansa lite... ![]() Är det minsta intressant så pma ett bud så får vi se, att "bara" behöva flytta över det som behövs är kanske värt lite i sparad mekar tid?! ![]() BTW vad hände med bastardmotorn som satt i för ett tag sedan? _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Det är så synd att det ska vara så svårsålt.. Det är ju roliga grejor ! Helt klart är det värt det i mektid. Alla dagar i veckan. Dessvärre tror jag du skulle bli förnedrad om jag skulle lägga ett bud :P Det är tight med kontanter i dethär race teamet :P SAAB motorn menar du? Vi ångrade oss på denna punkten :P Effekten på 400 hk på framhjulen blev lite tråkig.. 4WD är ju att rekomendera. Å andra sidan sätta adapterplatta och sen vidare på en... säg A4 quattro drivlina hade ju varit trevligt. Men känns som färdigt TT paket är enklare :P _________________ Martin Karlsson -------------------------------------------- |
||||||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
989 besök totalt |