Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1171 besök totalt |
SÄLJES: Mitsubishi EVOlution III
Då ska vi se om jag kommer ihåg allt. Kör en copy-paste från garaget till att börja med. HKS luftfilter RS-Pipe intake NGK Racing tändkablar Forge dumpventil Xtreme Clutch 8-puckad fjädrad sinter 3mm lyftare 2,75" elbow, custom 3" syrafast rostfritt resten med 2,5" Apple-dämpare längst bak. 3" Racekatt Walbro 255L/H bränslepump Gizzmo chip Evo 8 kolvar och stakar HDI elektronisk laddstyrning Nya svarta silikonslangar på trycksidan Större vevhusventilation Chassi: XYZ Racing Spec Coilovers 14kg fjädrar fram och 12kg fjädrar bak RalliArt främre fjäderbensstag Cusco centerstag i kupén Cusco Front Under Brace Noname bakre fjäderbensstag Whiteline 20mm krängare bak med Whiteline krängningshämmarbussningar. Rota Grid 16" med Toyo Proxes R888 205/55 90W original 15" OZ-Racing med Toyo Proxes R888 205/50 86W Skivor från CRN Products original frambelägg Carbotech XP8 bakbelägg original bromskylningskanaler fram original inredning med ApexI laddtrycksmätare, Blitz turbotimer och RalliArt växelspaksknopp ![]() PevAb spakhöjningskit Sparco Sprint framstolar OMP 4-punktsbälten Pioneer stereo med Lightning Audio högtalare för att ha nåt att lyssna på till och från banan. Vortex-generator på taket Bästa tid Mantorp: 1,33,8 Mantorp Ring 1,59,951 Intresset har svalnat endel samt att suget efter något annat lättare och sugmotor försett har kommit tillbaka! Jag har kört med carbotech XP10 frambelägg och det har funkat kanon! Tror jag har känt av en tendens till fade 2 gånger på de 2 åren jag har kört med dom på bana! Nu sitter originalbelägg på för att körningarna för året är över för min del. Coilisarna har rullat max 300 mil och är i superskick! Ställbara i höjd och hårdhet i 32 lägen. Svarta klarglas lysen fram nya för iår dom med. De gula framblinkersena sitter inte på nu för jag tappade den ena under speedfestival! Nya sådana kostar ca 400kr att köpa. Lacken är inte den bästa men verkligen inget skräp heller. "Apelsinskal" på sina ställen. Delar av bilen är nylackade p.g.a grävlingsolycka så försäkringsbolaget fixade ny frontläpp och lack på hela fronten. De 2 översta bilderna är nyast! ![]() ![]() ![]() ![]() Pris SÅLD! med dubbla uppsättningar R-däck och all annan utrustning. Går att få ner priset om vissa grejjer väljs bort. Även vettiga bud kan tas emot. Byte är intressant mot något litet och svängvänligt! Bara att höra av er med bytesförslag. pontus1981@hotmail.com eller 070-97 93 519 MVH Pontus _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1171 besök totalt |