| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Sparade trådar/FAQ
Banskissdekaler! Här finns dom!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 28 besök senaste veckan (141573 totalt) |
|
Hej!
Rätt länge sedan någon postade här men hur gör man för at få tag i dessa dekaler nuförti'n? Finns de någon annastans tr om nu TS inte har möjlighet till tillverkning längre? mvh Jonas |
||||
|
Bandekaler
Jag kan tillverka dessa i önskad färg och storlek
maila på bandekaler@alltireklam.se vad du vill ha så ordnar jag det. // Anders _________________ Anders Elofson |
||||
|
Re: Bandekaler
Perfekt! Tack för snabb leverans.
Re:
Jag skaffade av Andelo i höstas som har postat några poster ovanför, maila honom så löser det sig säkert. _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
|
Re: Bandekaler
uuuundäbart! Bra kontakt! snabb leverans! |
||||
|
Även jag har skaffat en skärplotter så nu kommer jag också att ha banskisser på lager. Håller på att rita skisserna för mitt program.
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||||
|
Re:
Starta inte den diskutionen
ang ringen... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||
|
Nu lyfter jag här eftersom jag har fått möjlighet att skära ut t.ex. banskisser (eller andra skurna bilder upp till 30x30cm).
Dekaler kan också skäras spegelvända för montering invändigt på rutor. Så är det något ni behöver så går det bra att höra av sig via PM.
Edit: Pris för banskisser ca 10-12cm är 25kr/st (+ ev. porto). _________________ Fredrik Moberg |
||||
|
Äntligen så kommer vi kunna erbjuda banskisser!
Dom första 5 levererades idag och ska upp i webshoppen här i dagarna. Vad är det mest intressanta måttena för er tro? Tänker mest på höjden 8cm 12cm 16cm Låter det vettigt? _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||||
![]() |
Sparade trådar/FAQ
Banskissdekaler! Här finns dom!
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 28 besök senaste veckan (141573 totalt) |