|

24 Feb 2004 12:08
Logga in:
Hej Magnus!
Min auto inloggning fungerar inte, ja har krysat i rutan men rätt som det är
så får jag logga in med lösenord ändå. Vad kan detta bero på ?
Mvh: Stig Fasth
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
_________________  Magnus Thomé
|

25 Feb 2004 12:11
Inloggning
Tjäna Magnus !
Har tyvärr inget svar
Händer det om du är inloggad och då låter datorn stå någon/några timmar och sen kommer tillbaka och ska klicka runt i forumet?
Svar på din fråga här ovan: Det händer efter att datorn varit avstängd
Mvh: Stig
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

25 Feb 2004 12:54
Har du något specialprogram eller specialinställning som hindrar eller raderar cookies på något sätt?
|

26 Feb 2004 11:57
Inloggning
Hej Magnus !!!
Nej ja har inte något specialprogram vad ja vet .
Det har varit lite problem med virus här ett tag om det är det som
har ställt till det tro.
|
Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

26 Feb 2004 12:40
Re: Inloggning
Hej Magnus !!!
Nej ja har inte något specialprogram vad ja vet .
Det har varit lite problem med virus här ett tag om det är det som
har ställt till det tro.
_________________ Stig Fasth
Stig RC Skara
|
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

26 Feb 2004 12:50
min automatiska inloggning har inte funkat en enda gång........
|
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

26 Feb 2004 13:18
är det inte inställningen på cookies som bestämmer om det där skall funka?
min autoinlogg funkar alltid... till och med på ebay som jag är på ca var tredje dag...
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

26 Feb 2004 13:23
Helt riktigt att det är cookien det hänger på helt och hållet (och därmed hur man satt säkerhetsinställningarna i browsern och ev andra cookiekontrollerande program)
|

15 Mar 2004 01:41
Re: Har du problem med att registrera dig? Skriv här!
Magnus Thomé skrev: | När du registrerar dig på forumet så får du ett email med en länk du ska klicka på. Jag ser ibland sådana email som inte kommer fram riktigt.
Så om du inte lyckats med registreringen så kan du skriva här (utan att vara registrerad) så löser vi problemen tillsammans! |
hejsan magnus!
jag har inte fått nått sånt där mail tillbaks... Och när jag har försökt att registrera mej på nytt så står det att min mail adress redan är upptagen...
och när jag hade tänkt att den kanske skickar ut lösenordet om jag skriver in allt på "glömt lösen ord" så står det "Tyvärr kan inte ditt lösenord skickas eftersom att ditt konto är inaktivt. Kontakta forumadministratören för mer information."
va ska jag göra?
//Myran
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

15 Mar 2004 01:59
Anonymous skrev: | Magnus Thomé skrev: | När du registrerar dig på forumet så får du ett email med en länk du ska klicka på. Jag ser ibland sådana email som inte kommer fram riktigt.
Så om du inte lyckats med registreringen så kan du skriva här (utan att vara registrerad) så löser vi problemen tillsammans! |
hejsan magnus!
jag har inte fått nått sånt där mail tillbaks... Och när jag har försökt att registrera mej på nytt så står det att min mail adress redan är upptagen...
och när jag hade tänkt att den kanske skickar ut lösenordet om jag skriver in allt på "glömt lösen ord" så står det "Tyvärr kan inte ditt lösenord skickas eftersom att ditt konto är inaktivt. Kontakta forumadministratören för mer information."
va ska jag göra?
//Myran |
Under vilket namn registrerade du dig?
|

15 Mar 2004 22:55
Magnus Thomé skrev: | Anonymous skrev: | Magnus Thomé skrev: | När du registrerar dig på forumet så får du ett email med en länk du ska klicka på. Jag ser ibland sådana email som inte kommer fram riktigt.
hejsan magnus!
va ska jag göra?
//Myran |
Under vilket namn registrerade du dig? |
jag tror det va myran! annars e mailen peterahlsved@hotmail.com
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

16 Mar 2004 10:35
Funkar nu va?
|
Kim Melander
Göteborg, Angered
Här sen Mar 2004

18 Mar 2004 00:37
Tjenare har lyckats registrera mig, men blev lite krångel på grund av strul med emailadresser.
Har av den anledningen råkat registrera två användare och det är ju lite dumt. Denna jag skriver fårn nu vill jag behålla, men den andra jag skapade med användarnamn "Kim" behöver jag inte behålla. Mailadressen jag angav på den var kim.melander@mobila.se. Alltså den användaren går bra att radera. Skicka gärna ett PM eller mail om kompleterande uppgifter behövs.
// Kim Melander
_________________ Kim Melander
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

18 Mar 2004 00:42
Kim Melander skrev: | Tjenare har lyckats registrera mig, men blev lite krångel på grund av strul med emailadresser.
Har av den anledningen råkat registrera två användare och det är ju lite dumt. Denna jag skriver fårn nu vill jag behålla, men den andra jag skapade med användarnamn "Kim" behöver jag inte behålla. Mailadressen jag angav på den var kim.melander@mobila.se. Alltså den användaren går bra att radera. Skicka gärna ett PM eller mail om kompleterande uppgifter behövs.
// Kim Melander |
Fixat
|
Kim Melander
Göteborg, Angered
Här sen Mar 2004

18 Mar 2004 13:24
Magnus Thomé skrev: | Kim Melander skrev: | Tjenare har lyckats registrera mig, men blev lite krångel på grund av strul med emailadresser.
// Kim Melander |
Fixat  |
Härligt
_________________ Kim Melander
|
- IceBear -
Gäst
Trådstartare

13 Apr 2004 13:35
Missat konfirmeringsmail
Reggade mig som IceBear
Men jag tror att mitt antispamprogram snodde konfirmeringsmailet
Hur gör jag nudå ?
Mvh
/IceBear (ice.bear@home.se)
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

13 Apr 2004 15:32
Re: Missat konfirmeringsmail
- IceBear - skrev: | Reggade mig som IceBear
Men jag tror att mitt antispamprogram snodde konfirmeringsmailet
Hur gör jag nudå ?
Mvh
/IceBear (ice.bear@home.se) |
Aktiverade ditt konto manuellt så nu är det bara o logga in :-)
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

14 Apr 2004 09:52
FYI så var det här vad som hände med aktiveringsmailet till dig:
----- Transcript of session follows -----
mail.local: unknown name: ice.bear
550 ... User unknown
|

17 Apr 2004 19:11
Inget mail.
Hej, jag hade tänkt att registrera mig på Ert forum, men jag erhöll inget e-mail efter "registreringen". Ska jag göra ett nytt försök eller blir det en "dubbel-registrering då"?
Mvh Marcus Ekström, Eskilstuna.
|
Problembarn
Gäst
Trådstartare

18 Apr 2004 20:19
Inaktivering
Hej Magnus
Jag satt och skrev in lite mer uppgifter i min profil när jag av någon konstig anledning blev "utslängd".
och nu när jag försöker logga in får jag meddelandet att kontot är inaktivt.
Är det något du kan hjälpa mig med?
Mvh
Mikael "PDE" Persson
|
|